شما باید صبر کنید تا ماه جولای به خرید جدید iPad Pro

اگر شما eyeing جدید اپل iPad Pro بودند و فکر کردن در مورد گرفتن دست خود را بر روی آن شما ممکن است بخواهید برای

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

اگر شما eyeing جدید اپل iPad Pro بودند و فکر کردن در مورد گرفتن دست خود را بر روی آن شما ممکن است بخواهید برای انجام این کار در حال حاضر. دلیل این است که به هر دلیل این قرص به نظر می رسد خارج از بورس حداقل در اپل وب سایت که در آن با توجه به برآورد زمان تحویل آن را تنها می تواند حمل و نقل را در نیمه اول تیر ماه.

تبلیغات

قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده در چشم انداز است که این می تواند اشاره است که آیپد جدید در راه است که به نظر می رسد بسیار بعید است. جدید iPad Pro تنها نشان داد که چند ماه پیش پس از آن تردید است که اپل در واقع یک مدل جدید در آثار. ممکن است که این می تواند با توجه به برخی از مسائل مربوط به تولید است که باعث تاخیر اما ما نمی توانیم بگوییم که با یقین است.

در هر صورت چه ما نمی دانیم این است که این تبلت در حال حاضر به فروش می رسد برای 12.9 اینچ مدل و شما باید صبر کنید تا ماه جولای به آن را دریافت. این نشان دهنده حدود یک ماه از انتظار است که کمی مایه تاسف است, اما اگر شما کاملا باید به آن در حال حاضر مردمی در فرقه از مک به نام اطراف و متوجه شد که فیزیکی برخی از فروشگاه های اپل انجام آنها در انبار بنابراین شما می توانید سعی کنید تماس خود را محلی فروشگاه اپل و شانس خود را امتحان کنید وجود دارد.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی پد و آی پد نرم افزار. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن