بریتانیا می تواند تغییر به اپل-گوگل ردیابی برنامه پس از مسائل همه ما شاهد آمدن

انگلستان هنوز می تواند محوری برای اپل و گوگل-تماس ردیابی پلت فرم آن را به عنوان به دنبال توسعه یک برنامه برای

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

انگلستان هنوز می تواند محوری برای اپل و گوگل-تماس ردیابی پلت فرم آن را به عنوان به دنبال توسعه یک برنامه برای کمک به پیگیری گسترش coronavirus.

نسخه فعلی از برنامه آغاز شده است که دادگاه در جزیره موجود زنده این هفته ساخته شده است در فن آوری های اختصاصی اما وجود داشته اند تماس به سوئیچ به اپل و گوگل پلت فرم است که به طور بالقوه ارائه می دهد یک تجربه بهتر و به مردم بیشتر اطمینان بیش از حفظ حریم خصوصی داده ها.

با توجه به بار مالی گزارش روز جمعه دولت دستور NHSX و نوآوری و بخش دوم به ساخت نرم افزار بر روی تکنولوژی غول های مشترک قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API "موازی" با تلاش های کنونی.

با توجه به یک فرد آشنا با این مذاکرات بیمه خدمات درمانی مشغول کرده بود با "صمیمی و سازنده" بحث و گفتگو "بررسی چگونه ما ممکن است تغییر مسیر است."

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus – بهترین مستند علوفه

این تغییر در آینده شده است و به نظر می رسد به طور مثال دیگری از انگلستان تصمیم گیری به طور گسترده ای محکوم قبل از نیاز به تغییر ، نگرانی مطرح شد بیش سازگاری با آیفون اگر اپل API خود نیست مورد استفاده قرار گیرد. به طور موثر برنامه نیاز به باز کردن در همه زمان ها و که می تواند مسائل را با عملکرد و عمر باتری است.

مشکل دولت انگلستان تا به حال در اتخاذ استاندارد پایین بود به اپل و گوگل را به عدم تمایل برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و یا ارائه توانایی به ارجاع متقابل آن با دیگر اطلاعات است که می تواند در مبارزه با Covid-19. اپل و گوگل باید گفت که به منظور به طور کامل حفاظت از حریم خصوصی کاربران, اطلاعات باقی خواهد ماند غیر متمرکز در دستگاه های منحصر به فرد خود را به جای ارسال به یک سرور مرکزی.

اپل و گوگل نیز دارای سوئیچ کشتن برای API به معنی آن می تواند خاموش هنگامی که همه گیر شد و نه توسط دولت برای survielence اهداف هنگامی که این بیماری همه گیر است.

NHSX گفت: "ما در حال همکاری با اپل و گوگل در سراسر برنامه را توسعه و آن را کاملا درست و طبیعی برای ادامه به اصلاح برنامه است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن