پروژه Athia: همه چیز ما در مورد نسل بعدی RPG ماجراجویی

پروژه Athia آینده, فانتزی, اکشن, عنوان مجموعه ای به طرفداران مرسی در PS5 و کامپیوتر. به نظر می رسد قابل توجه و

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

پروژه Athia آینده, فانتزی, اکشن, عنوان مجموعه ای به طرفداران مرسی در PS5 و کامپیوتر. به نظر می رسد قابل توجه و تیزر تریلر قطعا جذاب اما ما متاسفانه نمی دانم بیش از حد در مورد این بازی فقط رتبهدهی نشده است.

منتشر شده توسط Square Enix و توسعه یافته توسط درخشان تولیدات این ماجرا چیزی است که طرفداران فاینال فانتزی یا Kingdom Hearts عشق ورزیدن. در این نسخهها کار به طور انحصاری برای PS5 و کامپیوتر, این می تواند یک واقعی نسل بعدی ماجراجویی از ژاپنی ها juggernauts.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد پروژه Athia از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تاریخ انتشار, تریلر, و بیشتر.

پروژه Athia محیط و گیم پلی – آنچه ما می دانیم تا کنون ؟

تریلر باز می شود با کلمات "در جهان نه خود او" به ما گفتن که شخصیت اصلی بازی است و به احتمال زیاد تبدیل به رشته ناهموار کوهستانی سیاره ای که ما گرفتن یک نگاه اجمالی از سراسر تریلر کوتاه.

ما نمی دانیم که خیلی بیشتر از آن در حال حاضر, اما بازی در جهان به نظر می رسد شگفت انگیز است. نگاهی به تریلر زیر را مشاهده کنید برای خودتان.

پروژه Athia تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

در اینجا اولین تریلر برای پروژه Athia که گل سرسبد عنوان در سونی PS5 "آینده از بازی" رویداد. به نظر می رسد در مراحل اولیه توسعه بنابراین امیدوارم ما به شنیدن بیشتر در مورد آن را در سال 2021.

پروژه Athia تاریخ انتشار – که می تواند از آن بیرون می آیند ؟

همانطور که قبلا ذکر, پروژه Athia می تواند در مراحل اولیه توسعه است. دانستن این ما تصور یک تاریخ انتشار است که هنوز هم بسیار دور.

پروژه Athia داستان – چه چیزی می تواند اتفاق می افتد ؟

تریلر ارائه نمی دهد ما خیلی از اشاره به آنچه اتفاق می افتد در این بازی داستان. کلمات بر روی صفحه نمایش به عنوان خوانده شده:

"در جهان نه خود او

که در آن حل و فصل خواهد شد تست شده

حقایق بپردازند

و عبادت خواهد بود شک

او خواهد رفت."

Project Athia

همراه با این گیم پلی ما بعدا در این تریلر نشان می دهد این بازی این است که به احتمال زیاد یک نوع از قدرت ، ما در حال انتظار بازیکنان در نقش شخصیت جوان برای توسعه قدرت مافوق انسانی است که به طور خلاصه بر روی صفحه نمایش در اینجا. ما می بینیم برخی شوم دشمنان به دنبال بیش از حد بنحوی که این دنیا یک خصمانه. بازیکنان را مجبور به توسعه و استفاده از قدرت خود را برای زنده ماندن و غلبه بر شرایط تست.

قابل توجه خصمانه موجود است سنگی رنگی wolf-نوع موجودی که پد در سراسر صفحه نمایش در حالی که یک لفظ آتش به نظر می رسد برای سوزاندن در آن حلقه. در حال حاضر ما کاملا مطمئن هستید که در مورد نوع دشمن و چالش هایی که بازیکنان روبرو خواهد شد اما این موجود جالب شروع می شود. ما همچنین یک اژدها نوع موجود به نظر می رسد با یک شبیه آتش در شکم خود. آتش ممکن است نشان دهنده این نیروی شیطانی است که بازیکنان در حال مبارزه در این بازی-به عنوان آن را به نظر می رسد به قدرت موجودات متخاصم.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Project Athia

در بیانیه شرکت Square Enix گفت که "پروژه Athia حمل و نقل خواهد شد بازیکنان را به دنیایی پر از زیبایی و بی میلی آنها به عنوان مجموعه ای بر اساس یک داستان هیجان رهبری, عمل بسته بندی شده ماجراجویی است که می تواند پیچ خورده توفانی امر به معروف و نهی." آن را برای تلفن های موبایل فوق العاده امیدوار کننده است و آن را بزرگ برای دیدن Square Enix معرفی یک IP جدید است که در کنار امثال NieR پادشاهی قلب و فاینال فانتزی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن