اینتل وعده "چیزی بزرگ" در ماه سپتامبر رویداد مجازی

اینتل اعلام کرده است قصد دارد به صورت رسمی در رویداد مجازی در حال وقوع در 2nd سپتامبر سال 2020 در حالی که همچن

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

اینتل اعلام کرده است قصد دارد به صورت رسمی در رویداد مجازی در حال وقوع در 2nd سپتامبر سال 2020 در حالی که همچنین نشان می دهد "ما چیزی بزرگ برای به اشتراک گذاشتن."

نماینده رسمی اینتل تایید کرده است به بررسی مورد اعتماد است که این رویداد مشروع است, اگر چه آن را در حال حاضر مشخص نیست که چه اخبار اینتل را نشان می دهد. آن را امن فرض کنیم که این رویداد می تواند به فاش کردن اطلاعات بیشتر در مورد اینتل آینده موشک دریاچه-S پردازنده های دسکتاپ و همچنین به عنوان ببر دریاچه CPU رفتن به لپ تاپ بعد از آن در سال 2020 است.

مرتبط: Intel vs AMD

شایعات نشان می دهد که اینتل موشک دریاچه-S دسکتاپ پردازنده خواهد شد از ویژگی های جدید معماری ترکیبی با 14nm فرایند ترکیب با هم آفتابی یارو (یخ دریاچه) & بید یارو (ببر دریاچه) برای عملکرد کارآمد تر.

گزارش ها نیز نشان می دهد که نسل بعدی تراشه های محدود خواهد شد به 8 هسته و 16 threads که نگرانی که آیا آنها قادر خواهید بود به رقابت با AMD Ryzen قابل توجه چند هسته ای عملکرد مهم است که برای خلاق متمرکز بر وظایف سنگین.

اینتل ببر دریاچه در ضمن به نظر می رسد به علت بهم لپ تاپ در بازار با پردازنده های تلفن همراه گزارش های فربه یکپارچه موتور گرافیکی. چنین فن آوری را ظاهرا اجازه می دهد لپ تاپ ها به اجرا AAA بازی های ویدئویی – البته در عملکرد پایین تنظیمات – بدون نیاز به یک کارت گرافیک. اینتل زمان یخ دریاچه همراه پردازنده قادر به عملکرد مشابه اما فقط به اندازه کافی قدرتمند برای اجرای eSport عناوین مانند Fortnite و Apex افسانه.

مرتبط: بهترین پردازنده اینتل

اینتل نیز مشغول به کار در آن جدید اینتل Xe گرافیک, معماری, پس از آن ممکن است هر چند بعید است در این مرحله زودرس که اینتل را نشان می دهد آینده خود را گسسته کارت گرافیک که نگاه مجموعه ای به AMD و Nvidia.

اینتل توضیح داد که همه شرکت کنندگان نیاز به ثبت نام قبل از سپتامبر رویداد به منظور تماشای ویترین. وجود دارد بدون نیاز به نگرانی در اگر شما قادر به تماشای آن زندگی می کنند هر چند به عنوان قابل اعتماد بررسی خواهد شد پوشش تمام اطلاعیه ها زمانی که آنها رخ می دهد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب