-هکرها طرفدار ترامپ زیردوشاخه های مورد علاقه شما را گرفته اند

هک در حال انجام Reddit جوامع مردمی سیل با تصاویر و پیام های طرفدار دونالد ترامپ را دیده است. بیش از ده ها زیرد

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399

هک در حال انجام Reddit جوامع مردمی سیل با تصاویر و پیام های طرفدار دونالد ترامپ را دیده است.

بیش از ده ها زیردست محبوب، از جمله r/space، r/food، r/Japan و r/NFL توسط هکرها گرفته شده است، که تم ها را تغییر داده و نوشته های تایید رئیس جمهور و کمپین انتخاباتی مجدد او را ساخته اند.

بسیاری از کانال ها به شکوه خود بازگردانده شدند، اما برخی به سرعت یک بار دیگر از کار بیفته بودند. Reddit است هنوز به نظر در مورد منبع و یا شدت هک, اما اندازه و تعداد جوامع پروفایل بالا تحت تاثیر قرار نشان می دهد امتیازات مدیر سطح بالا به خطر افتاده است.

حدود 30 دقیقه پیش، یک دسته از زیردست ها، CSS و تم های خود را به محتوای طرفدار ترامپ تغییر داد. این نتیجه حساب های هک شده است، و مدیران Reddit به طور فعال در حال بررسی هستند، "u/sloth_on_meth در OutOfTheLoop subreddit نوشت، که در میان حساب های اظهار نظر در مورد هک بود.

مرتبط با : بهترین VPN 2020

یک سخنگوی ردیت هک را یک عمل خرابکاری می نامد، در حالی که گزارش های حساب های تحت تاثیر دو عامل احراز هویت فعال شده بود به نظر می رسد گسترده ای از علامت.

سخنگوی این سازمان گفت: "یک تحقیق در حال انجام است که مربوط به یک سری از جوامع خرابکار است. به نظر می رسد منبع حملات حساب های تعدیل کننده به خطر افتاده است. ما در حال کار برای قفل کردن آن حساب ها و بازگرداندن جوامع تحت تاثیر."

حساب SubredditDrama جوامع آسیب دیده را فهرست می کند و از کنترل کننده های حساب برای تغییر رمزهای عبور خود حتی اگر آنها باور دارند حساب امن است، ادمیرا را به تغییر دادن رمز عبور خود، ادله ای که به حساب شان دسترسی دارند، می کند.

وزارت دفاع نوشت: "این حساب معمولا به خطر بیوافتاد زیرا کسی استفاده می شود همان کاربر / عبور دسته کوچک موسیقی جاز در انجمن دیگر با امنیت ضعیف. رمزعبور نشت، حساب ها به خطر افتاده، و من تا ترامپ 2020 در سراسر زیر کشیدن من بیدار. "آشغالا رو درست کنين، مردم"

هیچ نشانه ای از چگونگی و یا چرا هک انجام شد وجود دارد, اما این شرکت به تازگی ممنوع مشخصات بالا حمایت از ترامپ r / جامعه TheDonald. این می تواند یک حمله انتقام یجورها باشد، اما هنوز تایید نشده است.

توسعه...

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن