پولک های صوتی می افزاید: Chromecast-فعال MagniFi 2 به آن soundbar محدوده

پولک های صوتی خود را گسترش داده MagniFi سری از soundbars با آخرین علاوه بر اینکه MagniFi 2. این پولک MagniFi 2

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

پولک های صوتی خود را گسترش داده MagniFi سری از soundbars با آخرین علاوه بر اینکه MagniFi 2.

این پولک MagniFi 2 (£499) می پیوندد MAX MAX SR و مینی soundbars به عنوان بخشی از آمریکا با نام تجاری MagniFi محدوده کاهش ورود به سطح قیمت آن چند کانال خانه سینما بارها در این فرآیند است.

مرتبط: بهترین Soundbar

این MagniFi 2 یکی دیگر از باریک واحد و در فقط دو اینچ قد بلند نوار نباید مانع تلویزیون سیگنال های IR. جمع شده در داخل واحد چهار 1-اینچ 3-اینچ, فول-محدوده رانندگان دو 0.75 اینچ تویتر و 8 اینچ منتقل ساب ووفر. این درایور کار در کنسرت با پولک صوتی استریو بعدی آرایه (SDA) فن آوری است که این شرکت می گوید در حال حاضر می تواند یک صدا ارائه می دهد و "برجسته" وفاداری. این MagniFi 2 همچنین ویژگی های 3D Audio Mode برای ایجاد مجازی ارتفاع کانال.

اتصالات شامل سه HDMI 2.0 ورودی که 4K HDR سازگار و نوری ورودی. آسان برای تنظیم و شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد عرضه خود را از کابل به عنوان MagniFi 2 کشتی با HDMI و کابل های نوری در بسته بندی.

اتصالات بی سیم پوشش بلوتوث و Chromecast با دومی ارائه توانایی به جریان محتوا از آمازون موزیک HD اپل موزیک Roon, Qobuz Spotify در جزر و بیشتر از طریق دستگاه های خارجی. گوگل دستیار سازگاری همچنین اجازه می دهد تا به کاربران برای تغییر حجم و پیدا کردن اطلاعات را با صدای خود را.

با تنظیمات EQ برای فیلم و موسیقی و ورزش, کاربران می توانند بهینه سازی soundbar و ساب ووفر سطوح برای این نوع از تجربه صوتی آنها می خواهند. سفارشی سازی بیشتر است ممکن است از طریق Polk Audio صدای تنظیم فن آوری است که اجازه می دهد تا به کاربران برای سفارشی کردن dialogue تحویل. حالت شب کاهش سطح باس و آمپر, گفت و گو بدون تغییر دوره کارشناسی ارشد.

در, راه اندازی, Michael McCole ارشد مدیر بازاریابی محصول برای صدا میله در Polk Audio گفت: "بسیاری از soundbars بهبود صدای تلویزیون به طور چشمگیری اما چند پیشنهاد فوتی و فوری همهجانبه تجربه صدای فراگیر. با استفاده از ابزار مانند پولک های صوتی انحصاری SDA تکنولوژی 3D Audio Mode به صورت مجازی ارتفاع و دالبی دیجیتال و DTS رمز گشایی MagniFi 2 soundbar یک گام مهم و نزدیک به یک کانال چند تجربه گوش دادن در حد قابل دسترسی تر قیمت."

که Polk Audio MagniFi 2 در دسترس است برای خرید در حال حاضر از نمایندگی های مجاز با قیمت £499.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن