AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum واقعی بی سیم 2: که شما باید دریافت کنید?

این AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum واقعی بی سیم 2 در یک مسابقه دو بالا انجام بی سیم از earbuds. چگونه م

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

این AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum واقعی بی سیم 2 در یک مسابقه دو بالا انجام بی سیم از earbuds. چگونه می توانم آنها و ایستادگی در برابر هر یک از دیگر ؟

ما به AirPods Pro چهار و نیم ستاره در سال 2019 در حالی که شتاب واقعی بی سیم 2 ضربه آن را از پارک با کامل پنج ستاره در اختیار دارد ، اما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی برای فکر کردن در مورد آن بی سیم earbud شما باید به نفع.

بنابراین در نبرد AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum TW2 را پشته تا در برابر هر یک از دیگر ؟

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum TW2 – قیمت

این AirPods Pro یک RRP از 249 اما شما می توانید ذخیره کنید £40 در حال حاضر در eBay. حرکت واقعی بی سیم 2 هم قیمت خود را کاهش کمی آوردن هدفون را به هنوز هم به جای شیب دار £252.

حتی با کاهش هزینه های گرفته شده را به حساب Sennheisers هنوز هم هزینه £40 بیشتر است. از آنجا که آنها هر دو حق بیمه از earbuds, شما مجبور به پرداخت در شمال £200 در هر صورت آن را فقط در مورد چه مقدار شما مایل به بخشی با.

مرتبط: بهترین هدفون

AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum درست Wireless 2 – طراحی

مشخص ترین جنبه مورد AirPods طرفدار خود را طولانی بنیادی شکل که در خانه های کنترل های لمسی. این سیستم ما در بر داشت نه رنجآوری و نه بیشتر پاسخگو به پرس. بر خلاف استاندارد AirPods نسخه حرفه ای دارای سیلیکون گوش راهنمایی برای بیشتر بخوبی و بهتر انزوا سر و صدا. همراه با یک IPX4 امتیاز این earbuds می توان در زیر باران خواهد (فقط در مورد) مناسب برای بدنسازی استفاده کنید.

حرکت واقعی بی سیم 2 را دقیق تر ، آنها کوچکتر بیشتر مناسب ارگونومیک آمده در سیاه و سفید گزینه های رنگ و قابلیت لمسی خازنی پانل ها در پایان. پانل پاسخگو هستند که استفاده می شود و نمی تسلیم شدن به احساس تحت فشار قرار دادند به گوش شما را تا زمانی که فشار داده شده است. از earbuds در حال جمع و جور به اندازه کافی برای مهر و موم کردن سر و صدای خارجی در حالی که IPX4 امتیاز مسابقات AirPods Pro.

در این مسابقه که Sennheisers دریافت رای برای پاسخ خود را کنترل و جمع و جور مناسب است.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum TW2 – امکانات

ANC متمایز Pro مدل از منظم AirPods. این AirPods نرم افزار سه ANC تنظیمات در مجموع در خاموش و حالت شفاف. دومی با استفاده از یک میکروفون آرایه اجازه دهید به صدا در تقویت صدای یک قطار اعلام و یا کسی که با شما صحبت کردم.

به همین ترتیب حرکت واقعی بی سیم 2 یک قدم جلوتر از اصلی حرکت واقعی بی سیم از جمله لغو سر و صدا. این ANC عملکرد نه اساسی در خود را دارد اما زمانی که زوج با TW2 را جمع و جور مناسب این ترکیب به اندازه کافی برای لغو کردن صداهای ناخواسته. این Sennheisers نیز باید شفاف شنوایی حالت پس از شنوندگان می توانید شنیدن آنچه در اطراف آنها.

یکی از AirPods بزرگترین قدرت پردازش است چگونه یکپارچه کار می کنند با دستگاه های iOS. باز کردن پرونده و آی فون خود را بی درنگ یک اتصال به earbuds قبل از جفت شدن آنها را با دستگاه های خود را در ID اپل. با بلوتوث 5.0 های AirPods نرم افزار می توانید اتصال به آندروید و سایر دستگاه های اپل, اما آنها طراحی شده با دستگاه های اپل داشته باشید.

حرکت واقعی بی سیم 2 در حال kitted با SBC, AAC و کدک aptX همراه با بلوتوث 5.1 برای فعال کردن اتصال به دستگاه های. شما می توانید دانلود کنترل هوشمند برنامه (اندروید و iOS) برای سفارشی کردن تجربه با تنظیم صدای دهید لمسی و کنترل های اکولایزر تنظیمات.

این AirPods Pro یک عمر باتری 4.5 ساعت و بیش از 24 ساعت گوش دادن زمانی که شارژ بی سیم مورد در میان است. پنج دقیقه از شارژ را فراهم می کند یک ساعت از پخش و مورد شارژ می شود با یک اپل کابل رعد و برق و یا به صورت بی سیم با هر چی خبره شارژ پد.

حرکت واقعی بی سیم 2 به رخ کشیدن عمر باتری طولانی تر در 7 ساعت در هر earbud و 28 ساعت در کل. شارژ از طریق USB-C طول می کشد حدود 90 دقیقه و 10 دقیقه کافی است برای 90 دقیقه پخش می شود.

آن را یک پیروزی دیگر برای Sennheisers اینجا. باتری بیشتر سخاوتمندانه و اگر AirPods ارائه شارژ بی سیم, مگر اینکه شما در حال حاضر یک پد که اضافه شده اضافی. همچنین که AirPods نرم افزار کار بیشتر به طور مستقیم با دستگاه های اپل خواهد بود مفید به کاربران اپل اما کمتر جذاب برای هر کس دیگری. این Sennheisers مدیریت به اشغال یک زمین مشترک.

مرتبط: بهترین شارژر بی سیم

AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum درست Wireless 2 – صدا

این AirPods Pro یک گام بزرگ به جلو در کیفیت صدا از استاندارد AirPods اما آن را دشوار است به رقابت با یک نام تجاری تاسیس مثل Sennheiser. گفت: اپل قطعا به آن خوب برود.

این AirPods Pro به خوبی انجام در سراسر طیف وسیعی از ژانرهای. صدا گسترده باس گرم است و وجود دارد مقدار زیادی از جزئیات در اجرای صوتی. نیز وجود دارد یک سطح از گرما که به طور منظم AirPods مطابقت ندارد.

حرکت واقعی بی سیم 2 نیز یک گرم صدایی جفت هدفون با بزرگ صدا و باس عمیق. صوتی غنی و بافت با جزئیات زیر و استثنایی تصویربرداری استریو. آنها نه به عنوان نوک تیز و یا به عنوان پویا به عنوان آنها شاید می شود اما این مسائل جزئی جزئی در آنچه که بسیار رسا عملکرد.

این یک پیروزی دیگر برای Sennheisers اینجا. در حالی که اپل عملکرد ستوده است ، Sennheisers به یک نیروی طبیعت است.

AirPods Pro مقابل Sennheiser Momentum درست Wireless 2 – حکم

در حالی که AirPods Pro و حرکت واقعی بی سیم 2 نگاه متفاوت وجود دارد با هم تداخل دارند از نظر طراحی هر دو قابلیت کنترل لمسی و IPX4 مقاومت به علاوه فعال لغو سر و صدا و محیط حالت است.

کاربران iOS قدردانی AirPods نرم افزار بدون درز اتصال ANC و بهبود صدا. در حالی که هر دو جفت به خوبی انجام حرکت درست بی سیم 2 بهترین صدایی از این دو است. هوشمند کنترل برنامه ارائه می دهد سفارشی سازی و به طور قابل توجهی عمر باتری طولانی تر باعث می شود آنها را برای سفر.

اپل جانبازان ممکن است بخواهید به چوب با AirPods اما برای هر کس دیگری حرکت واقعی بی سیم 2 ارائه بهترین کلی بسته است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن