نظر: Samsung Galaxy کتاب S می تواند آینده محاسبات اما نباید آن را بسیار گیج کننده

امروز نشانه بزرگ راه اندازی سه سامسونگ لپ تاپ در انگلستان است. اما برای آینده نازک-و-نور محاسبات تمام تمرکز با

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

امروز نشانه بزرگ راه اندازی سه سامسونگ لپ تاپ در انگلستان است. اما برای آینده نازک-و-نور محاسبات تمام تمرکز باید بر روی جدید Galaxy کتاب S – یک دستگاه هیجان انگیز است که متاسفانه در واقع می تواند گیج یا گمراه کردن خریداران بالقوه است.

جدید Galaxy کتاب است که برای اولین بار در نوع خود است. در حالی که این مجموعه را در امثال Surface Pro X و Lenovo Yoga C630نبرد اصلی – همراه با کلید سردرگمی – می آید از داخل سامسونگ کهکشان اصلی کتاب S.

مرتبط با: Galaxy کتاب یون

به تازگی اعلام کرد کهکشان کتاب S مدل که ورزش جدید اینتل Lakefield ترکیبی processor قبل بود توسط یک کهکشان کتاب که دارای یک بازوی مبتنی بر تراشه Qualcomm Snapdragon. برای بسیاری از مردم چه گفت: من فقط به این معنی چمباتمه زدن و سامسونگ نیاز به حل این مشکل است.

در کنار این دو دستگاه یکسان نگاه کنید, کنار, از, اصلی, Galaxy کتاب S دارای یک اسلات سیم کارت ، سامسونگ به نظر می رسد, نام تجاری, مدل های جدید به عنوان کهکشان کتاب S (Intel) اما برای فرد به طور متوسط به chipmaker تعریف نمی کند ،

سامسونگ به نظر نمی رسد بی اعتنا به سردرگمی هایی که ممکن است ایجاد شده از این دو مدل با مهم اما سخت به تعریف تفاوت. ما در طول کنفرانس مطبوعاتی جدید انگلستان محدوده سامسونگ خواسته شد در مورد چه مجموعه مدل های از هم جدا. سامسونگ تعریف اصلی کوالکام مدل دستگاه به صورت "اتصال" و جدید اینتل مدل به عنوان وسیله ای برای "سازگاری".

Galaxy Book S

مرتبط با: Galaxy کتاب فلکس

در حالی که این توصیف دقیق آنها در نهایت صدمه زدن به هدف کتاب کهکشان S با اشاره به آنچه از دست رفته است از هر دستگاه. "اتصال" برای مدل اصلی برجسته عدم پشتیبانی LTE در اینتل نسخه و "سازگاری" بر عدم پشتیبانی از 64 بیتی ویندوز 10 نرم افزار در نسخه کوالکام. برای آینده محاسبات ما می خواهیم یک کهکشان کتاب S است که هر دو.

وقتی که می آید به پاک کردن سردرگمی برای مصرف کنندگان این توصیف نمی کند بسیار است یا نه. اصلی Galaxy کتاب S ممکن است برخی از مسائل با سازگاری اما لزوما خراب کردن تجربه. جدید Galaxy کتاب S (Intel), LTE پشتیبانی است که هنوز هم نسبتا جدید پس از آن نخواهد بود و از دست رفته, اما آن را احساس ویژه وجود ندارد و چنین به جلو فکر کردن لپ تاپ.

در وضعیت فعلی این ultrabooks احساس بیش از حد شبیه به راحتی در بازار به عنوان دو دستگاه جداگانه اما همزمان متفاوت هستند به اندازه کافی به ناچار باعث سردرگمی برای خریداران بالقوه است. در آینده سامسونگ مطمئنا دردسر خود را نازک و نور واگن به یا اینتل یا کوالکام اسب و نمی توان آن را به زودی به اندازه کافی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن