YouTube بالاخره در 4K در صفری

بازیApple رایانه های خود را با نمایشگرهای با وضوح بالا تجهیز می کند، مانند iMac که یک مانیتور 5K را ورزش می کن

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399
بازی

Apple رایانه های خود را با نمایشگرهای با وضوح بالا تجهیز می کند، مانند iMac که یک مانیتور 5K را ورزش می کند، چیزی که رایانه های شخصی رومیزی زیادی نمی توانند به آن ببالد. با این حال، هنگام پخش ویدیوهای یوتیوب در سافاری، پخش 4K را پشتیبانی نمی کند. موضوع به چند سال پیش برمی گرده که تصور می کنیم برای کاربران مک تا چه مقدار یراق کننده باشد.

تبلیغات

با این حال ، خبر خوب این است که پس از سال ها انتظار ، به نظر می رسد مانند آخرین بتا از macOS بزرگ سور در نهایت امکان پخش 4K در صفری. برای کسانی که ناآشنا با چرا سافاری می تواند ویدیوهای یوتیوب در 4K پخش نمی, آن را به دلیل مسائل کدک که در آن فیلم در 1440p در سر داشت. در حالی که هرگز تأیید نشده بود، حدس زد که این می تواند به این دلیل باشد که گوگل تصمیم گرفت به جای کدک H.264 که سافاری از آن استفاده می کند، از کدک VP9 استفاده کند.

در نتیجه ویدئوهایی که مستقیماً از وب سایت یوتیوب پخش می شدند، در ۱۴۴۰p به جای ۴K در هنگام پشتیبانی در بسته بندی شدند. که می شود گفت، 1440p قطعنامه بد نیست و در اکثر موارد، آن را بیش از قابل تماشا است. در واقع، فیلم های 1080p در یک صفحه نمایش 4K در حال حاضر بسیار مناسب و معقول هستند، اما ما فکر می کنیم دادن گزینه به کاربران را انتخاب کنید همیشه چیز خوبی است.

انتظار می رود این تغییرات راه خود را به بروز رسانی macOS بزرگ سور که در پاییز سال پیش منتشر خواهد شد پیدا کنید، بنابراین اگر شما صاحب یک مک است که واجد شرایط برای به روز رسانی، این چیزی است که به جلو نگاه به.

در زمینه اپل >کامپیوتر. برای اطلاعات بیشتر در مورد Macos, Safari و یوتیوب. منبع: imore



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن