چگونه به تماشای جنگ ستارگان سینما و تلویزیون را نشان می دهد در جهت سمت راست

به دنبال شر چیزی راحت شدن به یک کهکشان دور دور ؟ در اینجا زمانی جدول زمانی شما باید به دنبال به تماشای جنگ ستا

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

به دنبال شر چیزی راحت شدن به یک کهکشان دور دور ؟ در اینجا زمانی جدول زمانی شما باید به دنبال به تماشای جنگ ستارگان سینما و تلویزیون را نشان می دهد در.

شما چه زمان آن است – مارس 4th است در اینجا در نهایت مارک آنچه که رسما شناخته شده به عنوان جنگ ستارگان در شب (متاسفانه نه یک بانک تعطیلات). با جدید ترین مطلب در این سری Star Wars: The Rise of اسکای واکر داشتن تازگی منتشر شده است در دیزنی علاوه بر آن احساس شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به شراب خواری راه خود را از طریق تمام حماسه از آغاز تا پایان.

با توجه به اینکه شما سه trilogies دو spinoff فیلم و دو تلویزیون را نشان می دهد که همه در نظر گرفته کانن تلاش برای کشف کردن که در آن برای شروع با این همه می توانید مانند پیدا کردن یک سوزن در یک ستاره مرگ. نگران نباشید هر چند که ما زحمت مشخص, در زمانی, جدول زمانی مناسب جهت تماشای تمام Star Wars saga در. و به عنوان آنها در دسترس همه در دیزنی به علاوه چه زمانی بهتر از به rewatch کل حماسه.

1. Star Wars Episode 1: The Phantom Menace

اگر چه Phantom Menace اولین بار نیست جنگ ستارگان فیلم منتشر خواهد شد نمایشی آن را علامت ابتدای اسکای واکر حماسه از یک زمانی از دیدگاه, پس از یک جوان Obi-Wan Kenobi حتی جوانتر Anakin اسکای واکر و یکی از سری ترین خائنانی وحشتناک به تاریخ: Darth Maul.

این فیلم ممکن است یک بیت از یک marmite انتخاب برای بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان دارد اما در جیب های بزرگی در اینجا وجود دارد که هنوز آن را سرگرم کننده به تماشای.

2. Star Wars Episode 2: Attack of the Clones

پریدن به جلو یک دهه تمام حوادث پس از تهدید شبح قسمت 2: حمله کلون ها می بیند تنش ها در تمام زمان بالا با جنبش های جدایی طلب به دنبال علت اختلال در سراسر کهکشان در حالی که Anakin و Obi-Wan گرفتار در وسط آن همه آنها به عنوان وظیفه داریم با حفاظت از زندگی سناتور Padmé Amidala.

مرتبط با: جشن مارس چهارم با این جنگ ستارگان جدید دیزنی به همراه آواتار

مسلما در ابتدا به تماشای فیلم در این سن رسیده نه بدان معنی است که بسیاری از این جزئیات طرح رفت و راست بر سر من اما حتی در حال حاضر این فیلم است که هنوز هم دشوار است و تا حد زیادی فرود آمد و با یک ضربه در میان طرفداران.

3. جنگ ستارگان: جنگ های کلون

باید منصفانه به جورج لوکاس مفهوم جنگ های کلون جالب بود اما حمله کلون ها فقط نمی تواند کاملا فراموش داستان عدالت است. سال بعد از این جنگ های کلون سری تلویزیون خواهد هدف به جنگ حق عضویت خود را با انیمیشن فوق العاده و شگفت انگیزی بزرگسالان تن است که انتظار می رود برای پیدا کردن در کودکان نشان می دهد تلویزیون.

مطمئن شوید که وجود دارد تمام هفت فصل به دریافت از طریق اینجا (به همراه کمی dodgt از ویژگی های طول فیلم) اما با توجه به چقدر کلون جنگ روابط با پروژه های بعدی مانند Mandalorian و سرکش یک, آن را قطعا ارزش یک ساعت مچی به بسته بندی کردن سر خود را در اطراف افسانه هاو روایات قومی.

4. Star Wars Episode 3: Revenge of the Sith

در حالی که این فیلم پس از تبدیل شدن به منبع یک تن از memes, انتقام از Sith در نظر گرفته شده بود بزرگ دراماتیک نتیجه نهایی برای prequel سری و روایت segue به سه گانه اصلی است.

نظرات این فیلم تنها به نظر می رسد که soured اما وجود دارد هیچ انکار که آن را هنوز هم یکی از مهمترین و روده غم انگیز صحنه در کل سری. بدون خراب هر چیزی من می خواهم بگویم آن را فقط به شدت توصیه می شود که شما هرگز اجازه Anakin Skywalker نگاهداری فرزندان خود را.

5. انفرادی: جنگ ستارگان داستان

آه بله, این فیلم که خراب همه امیدواریم که همیشه از دیدن یک Obi-Wan Kenobi spin-off تلنگر. در این مرحله این هیچ راز است که در انفرادی بود و بسیار پر سر و صدا را تولید و به پایان رسید تا بودن عمده جعبه دفتر بمب, اما اگر شما قبول این فیلم به عنوان چیزی بیش از یک جای ارام عمل تلنگر بازیگران یکی از ستارگان سری " محبوب ترین شخصیت در جوانان خود را, سپس شما را در برای یک زمان خوب است.

6. Rogue One: A Star Wars داستان

در حال حاضر این است که چگونه شما انجام Star Wars اسپین آف. به عنوان اولین سینمایی شاخه در جنگ ستارگان کانن وجود دارد بسیاری سوار بر Rogue اما این فیلم تصمیم به تمرکز بر روی یک متنوع دسته از شخصیت ها و برخی از خطرات جدی در طول راه پرداخت تا حد زیادی.

قطعا وجود دارد یک مورد ساخته شود که به اندازه کافی زمان صرف شده در تنگ کردن برخی از بازیکنان اصلی اما این فیلم یک کار شگفت انگیز از دیدن آنچه که همه این بین کهکشانی حوادث ممکن است شبیه به nobodies بر روی زمین است. در پایان نیز بلافاصله انتقال به لحظه باز جدید امید پس از این دو فیلم می تواند زوج را برای یک بعد از ظهر دو لایحه است.

luke skywalker

7. Star Wars Episode 4: امید تازه

آن را تقریبا سورئال به فکر می کنم که این فیلم آغاز شده است که در آن همه در حال حاضر نشسته در شماره هفت نقطه در این لیست, اما این چیزی است که شما هنگامی که شما به یک میلیارد دلار حق رای دادن است که اشتیاق مطالب جدید.

مشاهده جدید امید امروز آن را سخت به چشم پوشی از این فیلم را کندتر و گاهی twee اقدام, اما شما فقط نمی توانید دست کشیدن از آن در مقیاس و حس جاه طلبی. پس از همه, های جدید امید بیرون آمد و در سال 1977 و هنوز هم دارای چندین عملی جلوه قرار داده است که مدرن و روز CGI به شرم.

8. Star Wars Episode 5: The Empire Strikes Back

تاج جواهر Star Wars saga The Empire Strikes Back معنادار و تعیین استاندارد برای چه عاقبت می تواند.

بین شورش و مبارزه علیه در-ATs Yoda آموزش با لوقا و در حال حاضر تاریخی و تاب در این فیلم اوج بسیاری از یاد جنگ ستارگان لحظات اتفاق می افتد در اینجا است که آن را فقط بیش از حد دشوار است به انتخاب مورد علاقه خود را. در واقع اگر شما فقط شروع جنگ ستارگان خود را شراب خواری با امپراتوری وجود دارد می تواند بدون احساسات سخت است.

9. Star Wars Episode 6: بازگشت جدای

حتی به این روز بحث در عنوان به که است بهتر فیلم: جدی یا امپراتوری. با توجه به نحوه اخیر سه گانه معلوم شد که نه بد استدلال به داشتن. بازگشت جدای موفق به انجام آن چیزی است که بسیاری از عواقب شکست در انجام این کار (به خصوص در trilogies) و این که به سادگی چوب فرود.

Disney Plus

10. این Mandalorian

نشان می دهد که راه اندازی یک هزار و الگوهای رفتاری. آزمایشی با عنوان " کودک و Yoda فوق العاده خوشحال فضا زمان,' اعتیاد به مواد مخدره اطراف Mandalorian است که قطعا توجیه می شود.

مرتبط: چگونه به جریان Mandalorian فصل 1

در حال وقوع در یک کهکشان در حال حاضر تنظیم و حماسه وقایع قبل از سه گانه نشان می دهد به شرح زیر تنهاست شکارچی فضل و افتخار عضو Mandalorian قبیله – به نام دین Djarin او به عنوان هدایت و کهکشان ها را از کار افتاده اموات در جستجوی بعدی خود را چک.

11. Star Wars Episode 7: The Force Awakens

چیدن یک کل 30 سال پس از بازگشت از جدی نیروی بیدار لگد کردن یک نام تجاری جدید سه گانه از مدرن که طرفداران جنگ ستارگان است که بدون شک با آن آشنا باشد. در حالی که این فیلم به رخ کشیدن چند چهره های آشنا از جمله, هان سولو, پرنسس Leia و Chewbacca نیروی بیدار' بازیگران تا حد زیادی از تازه واردین مانند لاشخور ری و فین یک فراری از اولین سفارش – یک گروه جدید از آنتاگونیست تولیدات در سایه امپراتوری.

12. Star Wars Episode 8: آخرین جدی

مصرف به سختی هر زمان برای استراحت و آخرین جدی شروع می شود تقریبا بلافاصله از جایی که نیروی بیدار چپ کردن با Rey گرفته تحت لوک اسکای واکر بال در حالی که بقیه از قهرمانان ما در گیر در بین کهکشانی, ماشین, تعقیب, فرار از اولین سفارش. آخرین جدی است که احتمالا بیشتر تفرقه جنگ ستارگان فیلم به تاریخ داشتن شده است توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفته و قرار است توسط طرفداران.

مرتبط با: چه جنگ ستارگان کانن (و چه نیست)?

با توجه به اینکه Jar Jar Binks است که هیچ جا یافت می شود در اینجا من فکر نمی کنم این بدترین از این دسته است.

13. جنگ ستارگان اپیزود 9: ظهور اسکای واکر

افزایش اسکای واکر و یا به عنوان من می خواهم به آن تماس بگیرید, 'بازگشت از جی جی آبرامز' Script', نهایی فصل در بلند مدت در حال اجرا اسکای واکر, حماسه, اما آن را نیز یک ظرف غذا به بوت. این نیست که ظهور اسکای واکر نیست سرگرم کننده – وجود دارد به اندازه کافی در حال رفتن به نگه داشتن شما را پریشان برای بیش از دو ساعت است اما هنگامی که آن را بیش از شما می شود سمت چپ بدونم که واقعا بهترین آخر فیلمسازان کرده اید می تواند آمد تا با.

البته این فیلم را با عجله قدم زدن ارتجاعی است به واکنش از گذشته جدی که دیدم مدیر Rian Johnson رها جی جی آبرامز' اصلی فراگیر روایت به نفع چیزی کاملا متفاوت است. با توجه به اینکه چگونه به خوبی استودیو مارول انجام شده توسط, مقایسه, من صمیمانه امیدواریم که که کوین فیگ قرار داده است مسئول هر گونه بیشتر ستارگان فیلم از اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن