مدل های قدیمی آیفون با Fortnite نصب شده در حال جذب پیشنهادهای احمقانه eBay

با اپل پرتاب Fortnite کردن فروشگاه برنامه، در میان جنگ دم با حماسه بازی بیش از هزینه های فروشگاه App، برخی از

توسط POSHTIBANNEWS در 31 مرداد 1399

با اپل پرتاب Fortnite کردن فروشگاه برنامه، در میان جنگ دم با حماسه بازی بیش از هزینه های فروشگاه App، برخی از eBayers فرصت طلب در حال تلاش برای استفاده از وضعیت.

Lifehacker انجام تحقیقات کمی و متوجه شد که مدل های آی فون سال با Fortnite نصب شده در حال فروش برای راه بالاتر از ارزش بازار خود را. و منظورمون اينه که ارزش بازارشون خيلي خوبه

به عنوان مثال، در حال حاضر ۱۳ پیشنهاد بر روی یک آیفون ۸ پلاس با فورتنیت نصب شده وجود دارد و در حال حاضر به قیمت ۶۱۰۰ دلار (۴۶۵۸ پوند) پیش می رود. دستگاه دیگری دارای ۱۷ پیشنهاد است که مجموعاً ۴۹۵۰ دلار (۳۷۸۰ پوند) است. تجارت برتر در ارزش آی فون 8 پلاس از طریق اپل 220 دلار است.

يه چيزي اينجا جمع نميشه این 100٪ روشن پیشنهاد واقعی نیست، چرا که تعدادی از لیست های مشابه است که هر گونه پیشنهاد در زمان نوشتن جذب وجود دارد.

مرتبط: بهترین آی فون 2020

با این حال ، با فرض واقعی وجود دارد ، که بسیاری از پول به fork بیش از فقط به طوری که یک کودک می تواند یکی دیگر از نبرد رویال لذت ببرید. این حتی بیشتر به fork کردن زمانی که بازی در حال حاضر ممکن است قابل پخش بر روی آن تلفن برای مدت بسیار طولانی تر.

اپل عهد کرده است برای حذف حماسه بازی حساب توسعه دهنده و دسترسی به iOS و macOS ابزار توسعه در پایان این ماه، به این معنی وجود خواهد داشت هیچ رفع برای اشکالات بحرانی و یا نقض.

علاوه بر این ، به عنوان Lifehacker اشاره می کند ، اگر شما تا به حال یک دستگاه iOS که فورتنیت در برخی از نقطه بود ، بازی هنوز هم با شناسه اپل خود را در ارتباط است. این بدان معناست که شما باید قادر به دانلود آن از بخش خریداری شده از فروشگاه App. همچنین این امکان وجود دارد که، می دانید، خرید ایکس با وان یا یک گوشی آندروید و گرفتن بازی که راه.

دقیقا مشخص نیست که نبرد بین اپل (و گوگل برای آن موضوع) و اپیک چگونه پخش خواهد شد، اما توسعه دهنده به راه کم ادامه داده است. اوايل امروز يک تورنمنت #FreeFortnite با جوايلي ضد اپل اعلام کرد. و بعد هفته پیش این لنگش وجود داشت:

اپل به نوبه خود با ثابت قدم به اسلحه های خود چسبیده است و می داند که عملکرد به هر طریقی توانایی خود را برای ادامه مصرف یک برش ۳۰٪ از تمام خریدهای در برنامه که به جلو حرکت می کنند به شدت محدود خواهد کرد.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن