Spider-Man: مایلز مورالس' بزرگترین سوال فقط جواب

زمانی که سونی نشان داد مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales بود در آینده به طور انحصاری به PS5 وجود دارد هیجان و س

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

زمانی که سونی نشان داد مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales بود در آینده به طور انحصاری به PS5 وجود دارد هیجان و سپس سردرگمی و سپس کمی خشم در برخی از محله های.

در حالی که بسیاری معتقد بودند این بود تمام عیار عاقبت به blockbusting و پیشگامانه اصلی بازی آن را به زودی پدید آمده بود که برای رفتن به این مورد. وجود دارد باقی مانده است کمی وضوح از سونی و توسعه Insomniac Games در این بود که آیا یک عنوان مستقل و یا گسترش.

در حال حاضر این جفت ارز به دنبال پاک کردن همه چیز با یک پست در وبلاگ پلی استیشن. از Insomniac برایان هورتون مدیر خلاق برای مارول مرد عنکبوتی: مایلز مورالس می گوید بازی مستقل ارائه با یک داستان کامل arc, اما تشبیه طول تجربه به Uncharted: Lost Legacy, پیگیری/spin-off به بازی Uncharted 4.

این نشان می دهد این عنوان خواهد شد در حدود 10 ساعت های طولانی که در حدود نیمی به عنوان طولانی به عنوان اصلی مرد عنکبوتی بازی متوسط بازیکن کامل در 20-25 دقیقه.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

"ما می دانیم که بسیاری از شما می خواهید بدانید که چگونه بزرگ این بازی است. تیم ما در Insomniac در حال کار فوق العاده سخت شما را به یک فوق العاده مایلز مورالس ماجرا از آنجایی که ما به این نتیجه رسیدند توسعه مارول مرد عنکبوتی" هورتون نوشت: در این پست.

"شما تجربه یک داستان کامل قوس با مایل است که بیشتر شبیه به یک بازی مثل Uncharted: The Lost Legacy از نظر کلی. مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales مهم قلبی و عاطفی و ضروری تجربه به گسترش مارول مرد عنکبوتی جهان. و ما امیدواریم که از آن خواهد شد برای شما به عنوان به خوبی."

در طول آخرین هفته آینده از بازی رویداد سونی ادعا خواهد بود و هزینه های زیادی برای PS5 با بارگذاری فوری, ray-tracing, 3D, صوتی و پشتیبانی برای جدید DualSense کنترل.

امروز هورتون افزود: "ما به روز رسانی ما با شخصیت های 4D اسکن و بهبود پوست سایه برای بیشتر واقع بینانه به دنبال شخصیت و spline-based مو که حرکت می کند به مراتب بیشتر به طور طبیعی. بسیاری از این شهر سرمایه ها را نیز به روز شده است به استفاده از کنسول جدید. به شما به عنوان تجربه مایل داستان شما می شنوید و احساس می کنید همه چیز را در یک راه کاملا جدید همه به لطف PS5."

هورتون نیز تنظیم صحنه برای بازی سفید برفی نیویورک چشم انداز که احتمالا منجر به برخی از اسلاید های شگفت انگیز را از طریق شهرستان برای شخصیت دیدم که ریشه های آن در درخشان به عنکبوت-آیه فیلم انیمیشن.

"مارول نیویورک تحت پوشش در برف و درست قبل از کریسمس شکستن یک جنگ بین یک شرکت انرژی و تکنولوژی بالا جنایی ارتش شکسته است. مایل خانه جدید در هارلم در قلب نبرد" هورتون می افزاید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن