آکسفورد Coronavirus واکسن نشان دادن برخی وعده

مسابقه در حال حاضر به توسعه یک واکسن برای coronavirus. دلیل این است که تا زمانی که واکسن را می توان توسعه یافت

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

مسابقه در حال حاضر به توسعه یک واکسن برای coronavirus. دلیل این است که تا زمانی که واکسن را می توان توسعه یافته زندگی به عنوان ما می دانیم که از آن خواهد شد به حالت عادی بازگشت با توجه به چگونه به راحتی این ویروس به نظر می رسد از یک فرد به دیگری است. با این حال وجود دارد برخی از اخبار خوب در تولید واکسن ،

تبلیغات

محققان در دانشگاه آکسفورد به نظر می رسد پیشرفت در توسعه بالقوه واکسن. بر اساس آزمایش هایی که درگیر 1,077 شرکت کنندگان در آنها یافت می شود که این شرکت کنندگان موفق به تولید آنتی بادی ها و سلول های T پس از گرفته شده است این واکسن نشان می دهد که آن را به طور بالقوه می تواند اجازه می دهد آنها را برای مبارزه با ویروس.

با این حال باید توجه داشت که واکسن نمی کند در واقع شامل coronavirus خود را, اما نه به شدت تغییر یافته ویروس است که در سرماخوردگی تاثیر می گذارد که شامپانزه ها. آن اصلاح شد به علت عفونت در انسان و همچنین معرفی ژنتیکی دستورالعمل به طوری که آن می تواند مانند نگاه coronavirus.

اما قبل از ما بیش از حد هیجان زده هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار است که باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که این واکسن قادر خواهد بود به کار در برابر coronavirus و چقدر از واکسن مورد نیاز است که مطمئن شوید که مردم در برابر آن را پس از مصرف آن است. آکسفورد است به تنهایی در حال توسعه یک واکسن. گزارش شد که مدرن نیز تا به حال برخی از موفقیت خود را با واکسن محاکمه.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره کروناویروس و Covid-19. منبع: بی بی سی



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن