برای اپل به لای شیار پشتیبانی بعد از این سال

در طول سال اپل به آرامی بوده است حملاتی را در تبدیل iPad خود را به یک بهره وری نیروگاه. برخی از تغییرات اخیر ش

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

در طول سال اپل به آرامی بوده است حملاتی را در تبدیل iPad خود را به یک بهره وری نیروگاه. برخی از تغییرات اخیر شامل اجازه می دهد تا کاربران را به استفاده از یک ماوس با قرص, مکان نما, پشتیبانی و اخیرا لای شیار پشتیبانی با راه اندازی یک جدید با سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی.

تبلیغات

خبر خوب برای کسانی که به دنبال ایجاد تغییر به اپل به عنوان یک لپ تاپ جایگزین آن شده است نشان داد که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای معرفی لای شیار برای حمایت از خود دفتر برنامه بر روی iPad در سال جاری و یا با توجه به آستانه سقوط از سال 2020 است. این بدان معنی است که هنگامی که همراه با سحر و جادو صفحه کلید و یا دیگر لوازم جانبی سازگار, شما قادر خواهید بود به استفاده از iPad خود را مانند یک لپ تاپ.

البته هنوز هم وجود دارد نیاز به کار انجام شده در iPadOS قبل از آن می تواند به عنوان یک لپ تاپ درست جایگزین. عملکرد چند تکلیفی است و بدیهی است که یک تجربه بسیار متفاوت در iPad در مقایسه با macOS اما اپل شده است ساخت برخی از پیشرفت در این جبهه. همچنین نکته جالب در مورد این تغییرات این است که آن را به ما یک نگاه اجمالی به آنچه در آینده می تواند مانند نگاه برای محصولات اپل.

این شرکت مدت طولانی است که شایعه شده با توجه به توان ساخت یک سوئیچ به بازوی مبتنی بر چیپ ست های خود را برای کامپیوترهای Mac, پس, پشتیبانی از ماوس و صفحه لمسی و چند وظیفه ای را بر روی iPad است مانند دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از آن آینده.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره برنامه های اپل, مایکروسافت ، منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن