iPad Pro با مینی LED امدادگران تولید آزمایشی

ما از شنیدن شده است در حالی که برای در حال حاضر که اپل طرح در نهایت ایجاد تغییر با استفاده از Lcd ها در iPads

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

ما از شنیدن شده است در حالی که برای در حال حاضر که اپل طرح در نهایت ایجاد تغییر با استفاده از Lcd ها در iPads خود را به مینی Led. قبلا شایعات نشان می دهد که این دستگاه ممکن است تنها وارد 2021 اما با توجه به یک گزارش از Elec که می تواند اتفاق می افتد زودتر از ما فکر.

تبلیغات

دلیل این است که بر اساس گزارش آنها ادعا می کنند که اپل نیز آغاز تولید آزمایشی از iPad Pro با یک مینی صفحه نمایش LED. این است که برای 12.9 اینچ مدل اما ما انتظار داریم که در نهایت باید آن را گسترش برای پوشش کوچکتر iPad Pro نیز با فرض تولید آزمایشی به خوبی می رود.

که می شود گفت با توجه به این اتهام محاکمه وضعیت تولید این لزوما به این معنی نیست که این تبلت راه اندازی خواهد شد این سال است. این نشریه ادعا می کند که این یک احتمال است که آن را می رسد در سه ماهه چهارم سال 2020 خواهد بود اما این یک "اولین" برآورد و آن است که بیشتر احتمال دارد که آن را می تواند وارد 2021.

اپل تا به حال به روز iPad Pro در اوایل این سال, اما آن را جزئی refresh که در آن سود نیست به عنوان بزرگ به عنوان برخی دوست دارند به خصوص برای یک قرص بود که آخرین به روز رسانی در سال 2018 است. اما داغ بر روی پاشنه از راه اندازی شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد اپل در حال برنامه ریزی برای یک مطلب "high-end" نسخه با یک مینی صفحه نمایش LED. آن را با یک دانه نمک اما ما احتمالا باید صبر کنید تا بعدا در سال برای جزئیات به خصوص پس از اپل است و انتظار نمی رود به اعلام سخت افزار جدید در WWDC سال 2020 است.

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی پد و آی پد نرم افزار. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن