نینتندو رئیس جمهور معذرت خواهی برای شادی باهم رانش مسائل

در حالی که نینتندو تغییر شده است به خوبی دریافت این به آن معنا نیست که آن را نمی آمد با سهم عادلانه خود را از

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399
در حالی که نینتندو تغییر شده است به خوبی دریافت این به آن معنا نیست که آن را نمی آمد با سهم عادلانه خود را از مشکلات. در واقع بعد از آن در زندگی خود پارسه بودند شروع به کشف مسائل را با شادی خود را باهم کنترل در فرم از دست خوش پیشامد میشه. این است که با وجود پرنیان لمس کردن و یا حرکت دادن کنترل بازی را در آن ثبت نام به عنوان یک جنبش است.
تبلیغات

در طول نینتندو مالی Q&A, است, رئیس جمهور شرکت کرده و جلو آمده به طور رسمی عذر خواهی برای این مسائل که پارسه تجربه به عنوان یک نتیجه از دست خوش پیشامد میشه. در بیانیه ای ساخته شده توسط نینتندو جمهور Shuntaro فوروکوا (ترجمه شده توسط Kotaku) او عذرخواهی کرد اما متوقف کوتاه از رفتن به جزئیات که چگونه این شرکت ممکن است (و یا ممکن) پرداختن به آن است.

"در مورد شادی-Con ما عذر خواهی برای هر گونه مشکل ناشی از به مشتریان ما. ما در ادامه به هدف بهبود محصولات ما, اما به عنوان شادی-Con موضوع از یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در ایالات متحده و این است که هنوز در حال بررسی موضوع, ما می خواهم به خودداری از پاسخ در مورد هر گونه اقدامات خاص."

در مورد شما نمی دانم وجود دارد یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام ظ در ما در برابر نینتندو بر سر این موضوع. ما مطمئن نیستیم که چه نتیجه نهایی می تواند, اما امیدوارم این یک شروع از چیزی که سوئیچ صاحبان می تواند به جلو نگاه به نظر احتمالا خود را کنترل ثابت به صورت رایگان.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره نینتندو و نینتندو سوئیچ. منبع: kotaku



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن