مطالعه جدید: این خودرو مارک های رتبه بالاترین در اولیه با کیفیت

اگر شما در حال فکر کردن در مورد خرید یک وسیله نقلیه جدید شما احتمالا به دنبال یک نام تجاری نیست که مشکلات را ب

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

اگر شما در حال فکر کردن در مورد خرید یک وسیله نقلیه جدید شما احتمالا به دنبال یک نام تجاری نیست که مشکلات را به شما بدهد. اگر شما می توانید پیدا کردن چه نوع از مسائل در حال رخ دادن با مارک های خاص و مدل 2020 ماشین ؟

J. D. Power اولیه کیفیت مطالعه (IQS) شکسته شدن خودرو با مشکلات 2020 مدل-سال وسایل نقلیه. لیست وارد شده بود با بررسی تعدادی از مشکلات با تجربه در هر 100 خودرو (PP100). پایین تر از نمره بالاتر از خودرو با کیفیت.

برای تعیین اولیه با کیفیت در مطالعه وارد مسائل رخ داده است که در طول 90 روز اول مالکیت وسیله نقلیه.

برخی از یافته های کلیدی از این گزارش عبارتند از:

  • مشکلات با سیستم های infotainment: امکانات رفاهی مانند صفحه لمسی تشخیص صدا و Android Auto/اپل CarPlay حساب برای مشکل ترین رده با نزدیک به یک چهارم از صاحبان خودرو جدید با استناد به آنها در گزارش.
  • مارک های داخلی نمره خوبی: هفت مارک های داخلی از جمله Dodge, Chevrolet, Ram, Buick, GMC, Jeep, و کادیلاک به ثمر رساند بهتر از این صنعت به طور کلی میانگین 166 PP100.

اگر شما نگرانم که خودرو برندها به صاحبان حداقل مقدار مشکل اجازه دهید نگاهی به این لیست از J. D. Power:

در اینجا برترین برندها در اولیه با کیفیت

دوج 136
کیا 136
شورلت 141
رم 141
پیدایش 142
میتسوبیشی 148
بیوک 150
GMC 151
فولکس واگن 152
هیوندای 153
جیپ 155
لکسوس 159
نیسان 161
کادیلاک 162
صنعت میانگین 166

جزئیات J. D. Power را کامل 2020 اولیه کیفیت مطالعه بفرمایید.

سالانه مطالعه گسترده تر در این سال, حسابداری برای بیشتر مکانیکی و مسائل فنی با توجه به دیو Sargent, J. D. Power معاون رئیس جمهور از خودرو با کیفیت.

"بالاتر مشکل سطح ما در این سال مطالعه به این معنی نیست که خودرو با کیفیت بدتر شده است; بلکه طراحی دوباره مطالعه می پرسد سوال اضافی است که اجازه می دهد تا صاحبان به استناد بیشتر از مشکلاتی است که آنها در حال تجربه," سارجنت می گوید: در انتشار اخبار.

آیا شما علاقه مند به خرید یک خودرو اما نمی دانم از کجا شروع کنم ؟ دنبال تیم کلارک مراحل را برای خرید یک ماشین جدید به راه راست.

بیشتر مطالب از ماشین, Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن