ان اس ای اس تماس با ردیابی برنامه با شرکت اپل / گوگل تک برای شروع تست در انگلستان

برنامه جدید ردیابی تماس با کوروناویروس به کمک گوگل و اپل، پس از ماه ها تأخیر، در نهایت آماده آزمایش در انگلستا

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

برنامه جدید ردیابی تماس با کوروناویروس به کمک گوگل و اپل، پس از ماه ها تأخیر، در نهایت آماده آزمایش در انگلستان است.

برنامه NHS بار دیگر در شهر ویخت از پنجشنبه به بعد محاکمه خواهد شد، با امید به یک رول ملی در برخی از زمان های امسال شروع به محو شدن. یک گزارش بی بی سی می گوید دولت در مورد محاکمه ها آهنگ و رقص نمی سازد زیرا نمی خواهد امید های یک پرتاب بسیار زودگذر را بالا ببرد.

گزارش امروز همچنین می گوید مهندسان در حال کار بر روی برخی از مسائل با فناوری بلوتوث نادرست گزارش مردم در 2 متر از یکدیگر هستند. اگر برنامه راه اندازی با این نقص هنوز هم در محل، می تواند به این معنی است که بیشتر مردم توصیه به قرنطینه از لازم است.

برنامه کمی متفاوت با نسخه اصلی است، که بر سر نگرانی های عمر باتری و بی اثری عمومی خندق شده بود. این ها تا حد زیادی به محدودیت های ساخت برنامه بدون API اعلان مواجهه با اپل/گوگل، یک اشتباه که اکنون ماه ها بعد اصلاح شده است، بود.

مرتبط با : بهترین تلفن 2020

حال کاربران زمانی هشدار داده خواهند شد که زمان کافی را در نزدیکی یک فرد صرف کرده اند تا در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار داشته باشند. برنامه هنوز کاربران را به زمانی که افرادی که با کسی که آزمایش مثبت کرده است در تماس بوده اند هشدار می دهد.

به عنوان گرانبها شايعه, برنامه خواهد شد ویژگی کد QR است که کاربران را تشویق به اسکن کد زمانی که آنها وارد کسب و کار. این ممکن است به اطلاع افرادی که به طور بالقوه تحت تاثیر شیوع در میخانه ها یا کسب و کارهای کوچک، به عنوان مثال کمک کند.

کریستف فریزر، استاد دانشگاه آکسفورد، مشاور علمی دپارتمان بهداشت به بی بی سی گفت: «ما به برنامه برای کمک به توقف انتقال از طریق ردیابی تماس های نزدیک به هم نیاز داریم، تا در اسرع وقت و به صورت جامع، آن تماس هایی را که نمی شناسیم یا ملاقات را به یاد نمی داریم، ضبط کنیم»

"برنامه باید ما را قادر به بازگشت به فعالیت های عادی تر روزانه با اطمینان که تماس های ما می تواند به سرعت و ناشناس اطلاع اگر ما آلوده است."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن