OnePlus Z می تواند اعلام کرد در تاریخ 10 ژوئیه

مدیر عامل وان پلاس Pete Lau به تازگی نشان داد که این شرکت خواهد بود بازگشت به بودجه بازار تلفن. در حالی که Lau

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

مدیر عامل وان پلاس Pete Lau به تازگی نشان داد که این شرکت خواهد بود بازگشت به بودجه بازار تلفن. در حالی که Lau نمی شیرجه رفتن به جزئیات آن تا حد زیادی بر این باور بودند که این می تواند به شکل وان پلاس Z, جانشین وان پلاس X که می تواند قیمت بیشتر مقرون به صرفه نسبت به وان پلاس 8.

تبلیغات

اما سوال این است که این شرکت را اعلام رسمی? معلوم ما ممکن است باید صبر کنید تا ماه آینده. دلیل این است که با توجه به یک گزارش از اندروید مرکزی آنها شنیده ام از یک "منبع قابل اعتماد" در این شرکت است که به آنها گفت که راه اندازی رسمی از وان پلاس Z می تواند محل در 10 جولای در هند (که به معنی اعلام خواهد شد و در 9 ژوئیه برای کسانی که در ایالات متحده).

وان پلاس هنوز به تایید تاریخ راه اندازی برای گوشی, پس آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما تا زمانی که ما می شنویم در غیر این صورت 10 جولای خواهد بود که تاریخ راه اندازی آزمایشی برای آینده گوشی.

با توجه به شایعه, مشخصات گوشی وان پلاس Z است گفت که با یک 6.55-اینچ صفحه نمایش AMOLED خواهد بود و طراحی شده توسط یک پیکسل 765G چیپ ست و خواهد بود همراه با 6GB رم. قیمت این گوشی همچنین شایعه شده است به حدود 330 ساخت آن را بطور قابل توجهی ارزان تر از وان پلاس 8 و بدون شک آوردن این شرکت به بودجه آن ریشه است.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره OnePlus. منبع: androidcentral



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب