قوانین جدید بخار مانع توسعه دهندگان از ترویج دیگر سیستم عامل توزیع

پارسه به دنبال خرید بازی بر روی کامپیوتر معمولا چند انتخاب. آنها می توانند مستقیماً از توسعه دهنده یا ناشر خو

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
پارسه به دنبال خرید بازی بر روی کامپیوتر معمولا چند how to family share on steam انتخاب. آنها می توانند مستقیماً از توسعه دهنده یا ناشر خود خریداری کنند، کپی فیزیکی بازی را از یک فروشگاه خرده فروشی خریداری کنند، یا یک پلت فرم توزیع دیجیتال مانند استیم، مبدأ، فروشگاه اپیک بازی ها، یوپلی و... انتخاب کنند. با این حال ، شیر نمی خواهید توسعه دهندگان برای ترویج سیستم عامل های دیگر.
تبلیغات

با توجه به تغییرات ایجاد شده در مرکز جامعه بخار، که در آن توسعه دهندگان می توانند با بازیکنان ارتباط برقرار کنند و آنها را در مورد وصله ها، رفع اشکال، ویژگی های جدید و مانند آن به روز نگه دارند، به نظر می رسد که شیر در حال ساخت آن است به طوری که توسعه دهندگان از استفاده از مرکز جامعه برای ترویج در دسترس بودن بازی های خود را در پلت فرم های توزیع دیگر ممنوع است.

با توجه به پرسش و پاسخ ، "در بازی شما از طریق بخار کشتی ، و در ارتباطات در بخار ، شما فقط ممکن است نسخه بخار و در دسترس بودن آن از طریق بخار ترویج ، و نه دیگر رسانه های توزیع. این امر هم در مورد نسخه های کامل بازی شما و هم در وصله های محتوایی که نسخه موجود را تغییر می دهد، صدق می کند.»

این بدان معنی است که اگر یک بازی در استیم و همچنین در دیگر storefront مانند Origin یا Uplay در دسترس باشد، توسعه دهندگان اجازه ذکر آن را نخواهند داشت. این تغییرات در واقع در زمان جالبی اتفاق می افتن که اپیک و اپل در یک نبرد قانونی هستند که سابقاً ادعا می کنند اپل از تسلط خود سوء استفاده می کند.

با توجه به این که پلت فرم بخار شیر یکی از انتخاب محبوب تر برای خرید بازی های دیجیتالی است، ما مطمئن یم که برخی وجود خواهد داشت که ممکن است بیش از حد با این تغییرات خوشحال نمی شود.

در زمینه بازی. برای اطلاعات بیشتر در مورد بخار (شیر) و شیر. منبع: rockpapershotgun



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن