مایکروسافت مراکز داده در مورد به دست آوردن بسیاری سبزتر

با توجه به مقدار بسیار زیاد از اطلاعات است که شرکت هایی مانند مایکروسافت نیاز به پردازش آن را تعجب آور نیست که

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

با توجه به مقدار بسیار زیاد از اطلاعات است که شرکت هایی مانند مایکروسافت نیاز به پردازش آن را تعجب آور نیست که مراکز داده می تواند بسیار منابع فشرده. این واضح است که بسیار پایدار با توجه به روش های فعلی برای تأمین آنها به همین دلیل است که مایکروسافت شده است آزمایش کردن راه های جدید برای بیشتر پایدار مدیریت مراکز داده خود را.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است که آنها به تازگی با موفقیت مورد آزمایش قرار تأمین انرژی یک ردیف از مرکز داده سرور به مدت 48 ساعت با استفاده از هیدروژن سلول های سوخت. این شرکت با هدف به کربن منفی تا سال 2030 و همچنین به طور کامل از بین بردن خود را از وابستگی دیزل در حدود همان زمان.

اما به نظر می رسد که مایکروسافت جاه طلبی نه تنها در تأمین انرژی مراکز داده خود را با هیدروژن سلول های سوخت. این مخازن ذخیره سازی نیز می تواند مجهز به یک electrolyzer تبدیل خواهد شد که مولکول های آب به هیدروژن و اکسیژن و همچنین می تواند یکپارچه با قدرت شبکه برای کمک به تعادل انرژی ،

آنها همچنین تصور می کنیم که این امکان وجود دارد که در آینده مسافت طولانی وسایل نقلیه طراحی شده توسط هیدروژن سلول های سوخت نیز می تواند بکشد تا به این شرکت در مراکز داده برای پر کردن تانک های خود را. این است برای رفتن به یک در حالی که قبل از ما می بینیم که اتفاق می افتد اما به نظر می رسد یک گام در مسیر درست است.

در زمینه سبز. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت. منبع: اخبار.مایکروسافت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن