دیزنی+ گرفتن جدید جنگ ستارگان سری بر اساس جنگ های کلون

دیزنی به علاوه استقبال خواهد شد یکی دیگر از ستارگان سری انیمیشن در سال 2021 با پخش آنلاين غول تایید اصلی جدید

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

دیزنی به علاوه استقبال خواهد شد یکی دیگر از ستارگان سری انیمیشن در سال 2021 با پخش آنلاين غول تایید اصلی جدید نشان می دهد به نام بد دسته.

بد دسته ای خواهد بود که یک spin-off از جنگ ستارگان: جنگ های کلون که به تازگی به پایان آن 7-فصل اجرا (فکر می کنیم). که بد دسته? خوب جالب است که آنها واقعی اسپین-آف از کلون ارتش اختصاص دفاع از کهکشانی جمهوری در برابر ارتش خوانده از تجزیه طلبان.

ما در حال حاضر به فروش می رسد این مفهوم است که در حال توسعه توسط لوکاس فیلم برای دیزنی به علاوه پس از دیدن اولین تریلر زیر مشاهده کنید.

جنگ ستارگان وبلاگ پست توصیف بد دسته ای به عنوان "منحصر به فرد تیم ملی می گردد که متفاوت ژنتیکی از برادران خود در ارتش کلون — هر یک دارای مفرد مهارت استثنایی که باعث می شود آنها را فوق العاده موثر سربازان و توانمند خدمه."

وجود دارد مقدار زیادی از تاسیس جنگ ستارگان استعداد در هیئت مدیره با دیو filoni داخل (به Mandalorian جنگ ستارگان: جنگ های کلون) اجرایی تولید این مجموعه است. براد راو (Star Wars Rebels, Star Wars مقاومت) و جنیفر کوربت (جنگ ستارگان مقاومت) در خدمت به عنوان سرپرست نویسندگان است.

مرتبط: بهترین های دیزنی به همراه فیلم و تلویزیون را نشان می دهد

هیچ کلمه ای وجود دارد که دقیقا در زمانی که این سری را به نمایش دیزنی Plus, اما آن را می افزاید: به این آرایه رو به رشد از محتوای اصلی از جنگ ستارگان پایدار است. این Mandalorian فصل 2 در حال آمدن است تا قبل از پایان سال, در حالی که دیگر اصلی سری " centring در Obi-Wan Kenobi و سرکش یک Cassian کرد.

دومی است که انتظار می رود در سال 2021 در حالی که سابق ممکن است می رسند تا 2022 متاسفانه. با توجه به تاخیر در حال انجام برای تولید برنامه در حال حاضر همه از این می توانید تغییر دهید اما سری انیمیشن نباید رنج می برند بیش از حد.

"دادن موجود و جدید طرفداران فصل پایانی جنگ ستارگان: جنگ های کلون شده است و افتخار ما در دیزنی+ و ما بسیار خوشحال با واکنش جهانی به این نقطه عطفی سری" گفت: اگنس چو معاون ارشد رئیس جمهور, محتوای, Disney+. "در حالی که جنگ های کلون ممکن است به آن نتیجه همکاری ما با پیشگامانه سرایان و هنرمندان در لوکاس فیلم انیمیشن است فقط آغاز است. ما هیجان زده را به دیو filoni داخل چشم انداز به زندگی از طریق ماجراهای بعدی بد دسته."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن