مایکروسافت ممکن است بار دیگر برای ایکس باکس آنلاین چند نفره دسترسی

هر دو شرکت سونی و مایکروسافت شده است شارژ پارسه یک اشتراک به منظور دسترسی آنلاین چند نفره. حتی نینتندو رو در ع

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

هر دو شرکت سونی و مایکروسافت شده است شارژ پارسه یک اشتراک به منظور دسترسی آنلاین چند نفره. حتی نینتندو رو در عمل با سوئیچ اما به نظر می رسد که مایکروسافت می تواند با توجه به فرار از پرداخت اشتراک به جای آنها ممکن است ساخت آن را به طور کامل رایگان برای علاقهمندان به بازی بازی آنلاین با هر یک از دیگر.

تبلیغات

این است که با توجه به پست های شناخته شده ایکس باکس خودی Klobrille که بیان شد که در یک فروم پست "سوال این است که اگر چند نفره آنلاین paywall می افتد. سوال این است که." فرض این است که این می تواند نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای مایکروسافت در نظر استراتژی و همچنین می تواند نشان دهنده پتانسیل از دست دادن درآمد.

وجود دارد برخی از شواهد نشان می دهد که این می تواند درست باشد. مایکروسافت به تازگی متوقف فروش 12 ماه Xbox Live Gold اشتراک به جای ارائه تنها 1 ماه و 3 ماه گزینه های. این امکان وجود دارد که مایکروسافت در حال آماده شدن برای انتقال و نمی خواهید به در گیر شدن با بیش از حد بسیاری از میراث اشتراک.

در حالی که این می تواند به معنای از دست دادن درآمد برای مایکروسافت برخی از حدس و گمان است که مایکروسافت امیدوار است که این می تواند تشویق علاقهمندان به ثبت نام برای ایکس باکس بازی پاس خدمات است که اساسا مانند Netflix برای بازی. مایکروسافت هنوز به طور رسمی اظهار نظر در مورد شایعات تا آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت و ایکس باکس. منبع: gamerant



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب