مانیتور بازی UltraGear 27 اینچی ال جی هم اکنون برای خرید

در دسترس است برخی ممکن است فکر کنند که همه مانیتورها یکسان هستند و تفاوت اصلی بیشتر در قطعنامه است، اما این در

توسط POSHTIBANNEWS در 6 شهریور 1399
در دسترس است

برخی ممکن است فکر کنند که همه مانیتورها یکسان هستند و تفاوت اصلی بیشتر در قطعنامه است، اما این درست نیست. برخی از مانیتور است که نسبت به حرفه ای مانند عکاسان و یا ویرایشگران ویدئویی که ممکن است رنگ های دقیق تر نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش خود نیاز دارند پذیرایی وجود دارد, در حالی که gamers ممکن است مانیتور با نرخ تازه کردن سریع تر و زمان پاسخ قدردانی.

تبلیغات

اگر شما یک gamer به دنبال یک مانیتور جدید, سپس شما ممکن است بخواهید برای بررسی مانیتور ال جی 27 اینچ UltraGear است که در نهایت در حال حاضر برای خرید در ایالات متحده در دسترس است. این در حالی است که در قالب ال جی 27GN950 که به گفته ال جی، اولین مانیتور بازی 4K IPS Gray-to-Gray در جهان با زمان پاسخ 1ms است.

به گفته ال جی، "TheLG UltraGear 27GN950 یک نمایشگر 1ms Nano IPS را با نرخ تازه کردن 144Hz ارائه می دهد، ترکیبی برنده بازی مورد نظر توسط گیمرهای PC برای توانایی خود در ارائه کیفیت تصویر غوطه ور بدون قربانی کردن زمینه های مهم دیگر مانند تاخیر ورودی و نرخ تازه کردن. مانیتور جدید همچنین کالیبراسیون سخت افزاری را برای به حداکثر رساندن توانایی فناوری IPS ال جی برای تحقق تولید مثل دقیق رنگ ارائه می دهد.»

ال جی UltraGear 27GN950 800 دلار قیمت گذاری شده است و برای خرید از وب سایت ال جی و دیگر خرده فروشان مجاز در سراسر کشور در دسترس است.

در زمینه اسباب بازی >بازی. اطلاعات بیشتر در مورد ال جی و مانیتور. منبع: displaydaily



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن