شما باید فایل برای ورشکستگی است ؟

اگر شما خودتان قادر به پرداخت صورتحساب خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس شما ممکن است تعجب که آیا این

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

اگر شما خودتان قادر به پرداخت صورتحساب خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس شما ممکن است تعجب که آیا این راه حل به گرفتاری های مالی خود را به فایل برای ورشکستگی.

پول متخصص Clark Howard شده است کمک به مردم در شرایط دشوار مالی پیدا کردن راه حل برای بیش از 30 سال است.

در این مقاله ما به بحث در مورد که باید — و نباید — در نظر گرفتن تشکیل پرونده برای ورشکستگی تاثیر تشکیل پرونده می تواند در زندگی خود و برخی از گزینه های شما باید در نظر قبل از اینکه شما فایل.

چگونه شما می دانید زمانی که برای اعلام ورشکستگی ؟

اگر شما در اعماق بدهی ایده ساخت آن تعهدات مالی به نظر می رسد به ناپدید می شوند ممکن است وسوسه انگیز است. شما ممکن است حتی دیده می شود تبلیغات تلویزیونی اصرار شما برای تماس با یک شماره 1-800 به این روند آغاز شده است.

کلارک طول می کشد تا یک موقعیت قوی در ورشکستگی به عنوان یک گزینه برای افراد است.

"ورشکستگی است اواخر-در-این-بازی رفت و آمد مکرر" او می گوید. "من بسیاری از افراد را مشاهده کنید کسانی که تبلیغات در تلویزیون. آنها در حال گرفتن تماس از جمع آوری. آنها فقط می خواهم به کسانی که مجموعه تماس برای جلوگیری از به طوری که آنها فایل برای ورشکستگی. اما این دلیلی برای فایل. شما رو به چیزهایی مانند قضاوت در برابر شما قبل از پر کردن برای ورشکستگی شروع می شود بسیاری از حس."

کلارک می گوید: وجود تنها یک دلیل خوب به فایل برای ورشکستگی.

"دلیل شما فایل ورشکستگی است چرا که شما در یک نقطه که در آن شما در حال رفتن هرگز قادر به کار راه خود را از بدهی شما را," او می گوید. "و که اتفاق می افتد گاهی اوقات. اما بسیاری از زمان, شما در یک موقعیت که در آن شما قادر خواهید بود که مسئولیت رسیدگی به بدهی تا زمانی که شما می آیند تا با یک برنامه ریزی."

جایگزین هایی برای تشکیل پرونده برای ورشکستگی

به دلیل ورشکستگی می تواند بسیار ویرانگر خود در دراز مدت سلامت مالی, Clark, ابداع کرده است طرح سه مرحله ای به دنبال قبل از شما در نظر ب-کلمه:

  1. دیدن یک مشاور خبره اعتباری است که سهامداران با بنیاد ملی برای اعتباری مشاوره. شما می توانید پیدا کردن کسی که با یک دفتر در نزدیکی شما توسط جستجو NFCC.org.
  2. با مشاور بیش از همه بدهی های برجسته خود را و درآمد و ببینید اگر شما می توانید آمد تا با یک بودجه ای که برای شما کار می کند. اگر هیچ چیز می تواند انجام شود در این زمینه وجود دارد هنوز هم یکی دیگر از گزینه است.
  3. ببینید اگر اعتباری خود را مشاور می تواند تماس با طلبکاران خود و مذاکره برنامه پرداخت. شما می شود شگفت زده چگونه بسیاری از شرکت های حل و فصل خواهد شد برای سکه بر روی دلار فقط برای به دست آوردن چیزی برای مشکلات خود را. اگر شما قادر به کار کردن به طور کلی طرح پرداخت, شما می توانید انتظار آن را به حدود سه یا چهار سال به خارج شدن از بدهی — اما خود اعتبار و قدرت خرید سالم خواهد بود.

اگر شما این مراحل را دنبال کنید و شما پیدا کردن شما هنوز هم نمی تواند پرداخت طلبکاران خود کلارک یکی بیشتر پیشنهاد.

"فقط توقف پرداخت," او می گوید. "اگر شما در حال غرق, شما مجاز به گفتن جمع آنها نمی توانند با شما تماس دیگر. انجام این کار قبل از اینکه شما فایل برای ورشکستگی. ورشکستگی آویزان بیش از شما برای مدت طولانی پس از شما فایل."

تبلیغات

اما اگر شما به خودتان پیدا کنید در یک موقعیت که در آن ورشکستگی تنها گزینه قابل دوام این مهم است به درک رایج ترین انواع ورشکستگی به افراد در دسترس: فصل 7 و فصل 13.

تفاوت بین فصل 7 و فصل 13 ورشکستگی

ورشکستگی برخی از مزایای. یعنی آن متوقف می شود طلبکاران از آزار دهنده شما به طور مداوم در مورد آنچه که شما به آنها مدیون است. اما وجود دارد برخی از معایب واقعی به عنوان به خوبی. در بسیاری از موارد شما ممکن است مجبور به فروش برخی از دارایی های خود را مانند صفحه اصلی. و ورشکستگی نابود می توانید نمره های اعتباری خود را تا 10 سال.

"هر فصل دارای مزایا و معایب آن" با توجه به دیرین وکیل ورشکستگی برند Stittleburg از Duluth, Georgia. "تفاوت اصلی بین فصل 7 و 13 فصل است که فصل 7 اجازه خواهد داد که بدهکار برای از بین بردن تمام باتري هاي معمولي بدهی نا امن در حالی که فصل 13 اجازه می دهد برای پرداخت می شود ساخته شده در آن بدهی."

شما احتمالا شنیده ام در مورد فصل 11 ورشکستگی در اغلب موارد — شاید در اخبار -- اما آن را در درجه اول برای کسب و کار و یا افرادی که مقدار زیادی از دارایی ها و بدهی. بنابراین ما نگاه تنها در فصل 7 و 13 نوع ورشکستگی بسیاری از افراد فایل.

فصل 7 ورشکستگی

فصل 7 ورشکستگی است که به طور معمول برای افرادی که کاملا بی بضاعت در حالی که فصل 13 ورشکستگی بیشتر از بازپرداخت کمک های برنامه ریزی سناریو.

در نمونه فصل 7 ورشکستگی یک امانت است که منصوب به خود را مورد و با توجه به اختیارات خود را به فروش غیر معاف دارایی برای پرداخت وام خود را.

"بسیاری از مردم با شکست مواجه خواهد شد این آزمون معنی برای یک فصل 7 ورشکستگی و آنها را مجبور به انجام یک 13 فصل اول" کلارک می گوید. "تنها در صورتی که با شکست مواجه می توانید آنها را یک فصل 7. و 13 فصل است که هیچ پیک نیک. شما قرار داده می شود به یک طرح که متولی کنترل خود را چک و آنها می آیند تا با یک برنامه پرداخت که طول می کشد تا زمانی که پنج سال است."

 "فصل 7 است که در آن بدهکار نیست و باید درآمد اختیاری مورد نیاز برای یک فصل 13 و معمولا هیچ دارایی است که ارزش بسیار — و یا حتی اگر آنها دارایی های مانند خانه یا ماشین نه سهام" Stittleburg می گوید.

"این اجازه می دهد تا که بدهکار برای از بین بردن تمام بدهی نا امن و نگه داشتن امن بدهی و دارایی های مرتبط با فرض او و یا او را می توانید در ادامه از ساخت پرداخت," او می گوید.

فصل 13 ورشکستگی

وقتی کسی فایل برای فصل 13 ورشکستگیممکن است این معنا نیست که آنها لازم نیست که هر گونه وجوه, اما آنها فقط نمی تواند فوری پرداخت به عنوان اتفاق می افتد ممکن است با از دست دادن شغل. به همین دلیل در بسیاری از راه های فصل 13 بیشتر از بدهی سازماندهی مجدد برنامه است.

تبلیغات

"البته باید برخی از پول در سمت چپ در بودجه خود را از آینده پیش بینی درآمد و هزینه های خود را به صندوق طرح" دیترویت, میشیگان مبتنی بر ورشکستگی وکیل Kurt اوکیف می گوید تیم کلارک.

"طرح های خود را پرداخت تفاوت بین پیش بینی درآمد و هزینه. که همچنین باید به اندازه کافی برای پرداخت وام خود را حداقل چه آنها را در فصل 7," او می گوید.

فکر نهایی

ورشکستگی نیست چیزی به آرامی گرفته شده است.

"تجربه من این است که زمانی که آن را واقعا باعث می شود حس به فایل برای ورشکستگی است که شما باید بدهی است که شما هرگز قادر به پرداخت و یا شما را به قضاوت در برابر شما است که شما هیچ راهی برای همیشه رضایت بخش" کلارک می گوید. "این آخرین رفت و آمد مکرر. شما فقط از کارت های بازی."

محتوای بیشتر شما ممکن است لذت بردن از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن