ال جی رونمایی جدید قابل حمل CineBeam پروژکتور

تلویزیون های عالی برای تماشای فیلم و نشان می دهد اما مشکل این است که آنها تمایل به "ثابت" در یک نقطه واحد. این

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

تلویزیون های عالی برای تماشای فیلم و نشان می دهد اما مشکل این است که آنها تمایل به "ثابت" در یک نقطه واحد. این به این معنی است که اگر شما می خواستم به تماشای خود را نشان می دهد در حالی که در خارج میزبانی از کباب کردن در حیاط خلوت خود را که ممکن است روی حیله و تزویر. همچنین تلویزیون های بزرگتر تمایل به اجرا در گران تر طرف.

تبلیغات

این است که پروژکتور می تواند در مفید آمده است و LG ممکن است به چیزی است که شما می توانید علاقه مند می شود. این شرکت به تازگی گرفته شده پیچد خود آخرین CineBeam پروژکتور است که می آید در $400. این CineBeam طراحی شده است به صورت قابل حمل و قابلیت وزن 1.1 پوند و اقدامات 5-اینچ 5-اینچ 1.5 اینچ. این به این معنی است که آن را آسان خواهد بود برای شما به آن را در اطراف هر کجا که شما بروید.

حرکت نزولی به این خاص پروژکتور است که با تمرکز بیشتر بر حمل و نه کیفیت تصویر. بر خلاف دیگر 4K پروژکتور دیده ایم این خاص CineBeam مدل تنها ارائه یک 1280×720 قطعنامه که می تواند دمیده تا 100 اینچ صفحه نمایش زمانی که قرار 10.8 پا از یک دیوار یا صفحه نمایش. همچنین ویژگی های 250 ANSI lumens در شرایط روشنایی.

LG نیز مباهات یک لامپ است که یک عمر 30000 ساعت است که حدود 10 سال بر اساس 8 ساعت استفاده در روز همراه با یک اسلات که در آن کاربران می توانید پلاگین در یک دستگاه ذخیره سازی USB.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره LG. منبع: prnewswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن