چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و فرار از حمله آورده است که توییتر را به زانو در

عمده توییتر نقض امنیتی را دیدم حساب از بسیاری از بالاترین مشخصات کاربران حساب به طور جدی به خطر بیافتد اما نه

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

عمده توییتر نقض امنیتی را دیدم حساب از بسیاری از بالاترین مشخصات کاربران حساب به طور جدی به خطر بیافتد اما نه مرد است که با استفاده از بلند گو حرف زدن به مخرب ترین اثر.

در حالی که سیاستمداران مانند سابق باراک اوباما رئیس جمهور خود را VP و زمان 2020 نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن دیدم حساب خود فرماندهی توسط Bitcoin scammers به دنبال یک جفتک سریع حاضر دارنده از دفتر ظهور صدمه ندیده است.

و در حال حاضر ما می دانیم که چرا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حساب نمی پیوستن به مشاهیر مانند بیل گیتس, Elon Musk, Kanye West, جف بزوس و حساب های شرکت اپل و بارگذاری. با توجه به گزارش نیویورک تایمز تهمت حساب شده "حفاظت اضافی پس از حوادث گذشته." جالب است.

این گزارش می گوید:

رئیس جمهور تهمت حساب بود و نه تحت تاثیر این رخنه, Kayleigh McEnany کاخ سفید وزیر مطبوعات گفت: در روز پنج شنبه. آقای تهمت حساب کردم حفاظت اضافی پس از حوادث گذشته به گفته یک مقام ارشد دولت رسمی و توییتر کارمند که صحبت می کنند تنها به صورت ناشناس به دلیل اقدامات امنیتی خصوصی شد.

به گزارش پرسش از پاسخ. چه کسانی هستند که اقدامات امنیتی اضافی? چرا تهمت بیشتر به عنوان آنها را از رؤسای جمهور سابق بالا و پروفایل کاربران ؟ و آیا شانس بقیه از ما می تواند این ابزار اگر توییتر است که قادر به حمایت از چنین امنیتی ؟

با توجه به گزارش های بیت کوین هکرها که نوشته شده از حساب های آسیب دیده درخواست آنها را به تعهد بیت کوین به منظور فاش کردن دو مقدار در بازگشت به حال کلید به کل توییتر پادشاهی برای یک دوره چهار شب.

توییتر گفته است که هیچ کلمه عبور بودند نقض کرده است و این حمله هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی. در توییت از آن حمایت رسمی حساب این شرکت گفت: "ما شناسایی چیزی که ما باور به یک هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی توسط افرادی که با موفقیت هدفمند برخی از کارکنان با دسترسی به سیستم های داخلی و ابزار."

"ما می دانیم که آنها با استفاده از این دسترسی به کنترل بسیاری از بسیار قابل مشاهده (از جمله تایید شده) حساب و صدای جیر جیر از طرف آنها. ما به دنبال به آنچه دیگر فعالیت های مخرب ممکن است آنها را به انجام و یا اطلاعات آنها ممکن است قابل دسترسی و به اشتراک گذاری بیشتر در اینجا به عنوان ما آن را داشته باشد."

این شرم آور برای scammers که تهمت حساب ثابت از حد. اگر کسی در سیاره زمین رسیده است برای آشکار بیت کوین کلاهبرداری این مردمی که فکر کردم این امر می تواند یک ایده خوب برای انتخاب او رئیس جمهور ایالات متحده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن