Mario Kart تور در نهایت احساس می کند کمی بیشتر شبیه به چیزی واقعی

نینتندو ماریو Kart تور, بازی موبایل, بازی می کند بسیاری از چیزهایی که حق به خصوص در حال حاضر آن را به دست آورد

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

نینتندو ماریو Kart تور, بازی موبایل, بازی می کند بسیاری از چیزهایی که حق به خصوص در حال حاضر آن را به دست آورده آنلاین چند نفره, اما بازی در حالت عمودی همیشه احساس کمی غیر طبیعی است.

ژاپنی غول پیکر به نظر می رسد به رسمیت شناختن این بیش از حد و راه اندازی کرده است یک چشم انداز بیشتر برای iOS و نسخه های آندروید از خود منی توالت مسابقه بازی.

از فردا شما قادر خواهید بود برای تلنگر گوشی خود را به چشم انداز و به منظور گسترده تر میدان دید در هنگام مسابقه در سراسر دوره های آموزشی, شلیک به دشمنان و تلاش برای جلوگیری از آن کسل کننده پوسته سبز.

چشم انداز بیشتر همچنین ویژگی های یک کنترل جدید طرح با کنترل فرمان در سمت چپ است که بیشتر در خور از ماریو Kart بازی.

این شرکت می گوید: "هنگامی که مجموعه پرتره/چشم انداز بازی شما را به سوئیچ بین این دو حالت در طول مسابقات بسته به زمان جهت گیری از دستگاه خود را. هنگامی که سمت چپ/راست کنترل فعال است و شما مسابقه را در حالت افقی و شما می توانید با استفاده از سمت چپ صفحه نمایش برای هدایت توالت خود را و سمت راست از روی صفحه نمایش به استفاده از اقلام است. حالت افقی در دسترس است تنها در طول مسابقه. آموزش و تمرین در حالی که دانلود مسابقه نیست و چشم انداز پشتیبانی از حالت."

مرتبط: بهترین تعویض بازی های 2020

روشن نیست که چرا آن را گرفته نینتندو تقریبا یک سال به اضافه کردن این حالت با به روز رسانی های آینده در جولای 21 خوش آمدید با این وجود. Mario Kart تور رایگان برای دانلود و بازی است, اما ارائه می دهد یک مدل اشتراک به باز کردن ویژگی های حق بیمه. اگر شما می خواهید به بازی با سریعترین و خواستار 200cc طلا در مسابقات و دسترسی به پاداش های اضافی و سپس شما نیاز به چنگال بیش عظیم £4.99 یک ماه.

گزارش های اخیر نشان داده اند نینتندو ممکن است با توجه به توان پله به دور از آی فون و بازی های iOS عرصه به منظور تمرکز بر روی موفقیت ادامه خود را تعویض کنسول. ماه گذشته بلومبرگ گزارش داد که شرکت می خواهد عقب نشینی از تلفن همراه در قلمرو پس از شاهد موفقیت بزرگ از حیوانات عبور برای سوئیچ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن