لینک آمار با طرح دعوی در دادگاه برای خواندن کاربران اپل' کلیپ بورد داده

یکی از ویژگی هایی که اپل در iOS معرفی شد 14 که باعث بهبود در حریم خصوصی کاربر است که سیستم عامل را به اطلاع کا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

یکی از ویژگی هایی که اپل در iOS معرفی شد 14 که باعث بهبود در حریم خصوصی کاربر است که سیستم عامل را به اطلاع کاربران هر زمان که خود را به کلیپ بورد دیده شده است توسط یک برنامه. این است که آن را به یک روند شفاف به طوری که کاربران می دانند که برنامه های دسترسی به داده ها بر روی دستگاه های خود را در مورد آنها آگاه قبل از.

تبلیغات

با تشکر از این ویژگی, یک مطالعه اخیر در واقع نشان داده است که وجود دارد بیش از 50 برنامه برخی از آنها بسیار محبوب است که دسترسی به کلیپ بورد اطلاعات را بدون اطلاع کاربر. لینک یکی از این برنامه و در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد این شرکت در بر داشت خود را در یک بیت از مشکل قانونی به عنوان یک نتیجه.

طرح دعوی در دادگاه واصل شده است و در مقابل شرکت که در آن فرد پر کردن طرح دعوی در دادگاه آدم بائر مدعی است که لینک به حال دیده کلیپ بورد در دستگاه iOS خود را بدون اطلاع او. در حالی که LinkedIn هنوز برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه پس از وحی است که برنامه های بسیاری شده بود دسترسی به کلیپ بورد iOS, لینک, (مانند بسیاری از شرکت های دیگر) اعلام کرد که آنها می تواند پایان دادن به این عمل است.

در حالی که دیگران گرفتار شده اند انجام همان چیزی مانند Infinite و ق, این اولین بار است که ما در حال شنیدن در مورد طرح دعوی در دادگاه واصل شده به عنوان یک نتیجه از آن به نظر می رسد مانند LinkedIn اولین هدف است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 14, حقوقی, Linkedin و حفظ حریم خصوصی. منبع: uk.ایسنا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن