Microsoft Surface Pro 8, تاریخ انتشار, قیمت طراحی و مشخصات

Microsoft Surface Pro 8 است که انتظار می رود برای راه اندازی بعد از این سال با مایکروسافت قبلا چسبیده به سالان

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

Microsoft Surface Pro 8 است که انتظار می رود برای راه اندازی بعد از این سال با مایکروسافت قبلا چسبیده به سالانه چرخه به روز رسانی برای تبلت/لپ تاپ هیبریدی.

در حالی که وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی از مایکروسافت در مورد Surface Pro 8 این شرکت به ظاهر فرستاده شده حق ثبت اختراع نمایش یکسان دستگاه با پانل های خورشیدی (زیر دیده می شود) یکپارچه kickstand. دوم ثبت اختراع نشان می دهد که سطح حرفه ای kickstand شامل یک بلندگو.

در حالی که احتمال این ویژگی ها پس از رسیدن در سطح حرفه ای 8 بسیار کم آن را هنوز هم جالب است که مایکروسافت در حال بررسی ایده تعبیه فن آوری های جدید به kickstand.

Microsoft Surface Pro 8

اعتبار: USPTO / مایکروسافت

همچنین احتمال دارد که Surface Pro 8 را ببینید پردازنده به روز رسانی, به خصوص با اینتل ببر دریاچه لپ تاپ تراشه می رود برای رسیدن مدت کوتاهی. اگر چه آن را از سوال این است که مایکروسافت می خواهد با استفاده از AMD Ryzen 4000 پردازنده به خصوص پس از شایعات در مورد سطح لپ تاپ 4.

برای جزئیات بیشتر در سطح حرفه ای 8 از جمله خود ما فهرست دلخواه نگه داشتن اسکرول پایین و مطمئن شوید که اعتماد نظرات به bookmark شده.

مرتبط: بهترین لپ تاپ های سال 2020

Microsoft Surface Pro 8 تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

سطح حرفه ای 8 است که به احتمال زیاد به می رسند در ماه اکتبر.

مایکروسافت یک عادت میزبانی یک ماه اکتبر راه اندازی رویداد برای تمام محصولات جدید و سپس انتشار آنها را بعد از آن که در ماه. این امکان وجود دارد که چنین معمول شده است می تواند مختل Covid-19 اما ما خوشبین باقی می ماند آن را به پیش بروید به صورت دیجیتال.

Microsoft Surface Pro 8 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

سطح حرفه ای 8 به احتمال زیاد شروع قیمت از حدود £799.

این همان اصلی خرده فروشی قیمت Surface Pro 7 به عنوان مایکروسافت شناخته شده است برای حفظ همان نقطه قیمت بین نسل ها. ممکن است مایکروسافت را بالا بردن قیمت اگر آن مردد برای پردازنده های جدیدتر و طراحی مجدد.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی 2020

Microsoft Surface Pro 8, طراحی – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

وجود ندارد بسیاری از شایعات و یا نشت برای Surface Pro 8 تا کنون اگر چه مایکروسافت دو اختراع ثبت شده پدید آمده اند از USPTO.

اولین ثبت اختراع نشان می دهد که سطح حرفه ای دستگاه به ورزشی یک پایه با یک پنل خورشیدی تعبیه شده که به طور بالقوه می تواند به کمک قدرت متصل نوع پوشش و یا قرص خود را. دادن عمر باتری افزایش خواهد بود یک حرکت بزرگ توسط مایکروسافت اگر چه آن را بسیار غیر معمول برای بالا پایان دستگاه به استفاده از پانل های خورشیدی بنابراین ما باقی مانده تردید در حال حاضر.

Microsoft Surface Pro 8

اعتبار: USPTO / مایکروسافت

دوم ثبت اختراع (در بالا دیده می شود) نشان می دهد که یک بلندگوی یکپارچه kickstand که ما فکر می کنم حس می کند خیلی بیشتر از آن خواهد آزاد کردن فضای بیشتری بر روی قرص خود را. ما توصیه نگه داشتن انتظارات خود را پایین در حال حاضر هر چند به خصوص پس از ثبت اختراع پدید آمده در طول همان سال به عنوان انتظار می رود انتشار این دستگاه است.

Microsoft Surface Pro 8 مشخصات – چگونه قدرتمند آن بود ؟

وجود ندارد بسیاری از گزارشات و شایعات در مورد Surface Pro 8, مشخصات, اما ما روی چیزی حساب کردن آن را شرط بندی امن است که آن را از ویژگی های اینتل آینده ببر دریاچه پردازنده.

مایکروسافت همیشه به نظر می رسد مشتاق به استفاده از پردازندههای اینتل جدیدترین و بهترین پردازنده و آن را به طور فزاینده ای به دنبال احتمال وجود دارد که آنها را راه اندازی در سراسر سپتامبر که زمان مناسب برای مایکروسافت است.

تخفیف نیست AMD هر چند به عنوان تولید کننده پردازنده دارای ارتباط خوبی با مایکروسافت پس از ایکس باکس سری X و سطح لپ تاپ 4 همکاری و وجود دارد مقدار زیادی از Ryzen 4000 تراشه های است که می تواند مناسب برای سطح حرفه ای ،

مرتبط با: Microsoft Surface لپ تاپ 4

ما Microsoft Surface Pro 8 لیست دلخواه

طراحی مجدد با یک قاب کوچکتر

آخرین روند در لپ تاپ جهان است که برای اصلاح گودی پایین تا زمانی که آن را به سختی قابل رویت با Dell XPS 13 سال 2020 که بارز ترین مثال است. برای برخی از دلیل مایکروسافت بوده است و تمایلی به پرش بر روی ارابه موسیقی ترک سطح آن دستگاه به دنبال کمی منسوخ شده است. ما امیدوار 2020 یک نقطه عطف به سطح حرفه ای می تواند واقعا با بدنی قبل.

سریع SSD

با مایکروسافت تبادل سطح حرفه ای به عنوان قرص دستگاه برای حرفه ای شما می خواهم انتظار آن SSD به ارائه رقابتی سرعت برای ذخیره و بارگذاری داده ها. متاسفانه این مورد با ما در نقد و بررسی واحد Surface Pro 7 تنها گرد آوردن یک 805MB/s سرعت نوشتن. برای دادن اعتبار به مایکروسافت سریع Ssd ها گران هستند و بنابراین می تواند به بالا بردن قیمت است اما این یکی از رقبای منطقه شروع به, بهبود, بنابراین ما امیدواریم که این نرم افزار می توانید به دنبال کت و شلوار.

صاعقه 3 پشتیبانی

این احساس مانند یک فرصت از دست رفته زمانی که مایکروسافت تایید Surface Pro 7 نمی خواهد از ویژگی های صاعقه 3 برای سریع انتقال داده ها. مایکروسافت پس از تایید آن را توبیخ و فن آوری با توجه به توجیه نگرانی های امنیتی اما با دیگر تولید کنندگان استقبال از تکنولوژی ما امیدوار مایکروسافت باعث U-نوبه خود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن