Kingdom Hearts: ملودی حافظه – سری اول عنوان برای تغییر است نه آنچه که شما فکر می کنم

Kingdom Hearts: ملودی حافظه – همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد شرکت Square Enix به تازگی اعلام کرد که بازی ا

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

Kingdom Hearts: ملودی حافظه – همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد شرکت Square Enix به تازگی اعلام کرد که بازی از جمله تریلر و تاریخ انتشار و بیشتر.

تقریبا از هیچ شرکت Square Enix اعلام کرده است بعد از ورود در سری Kingdom Hearts: ملودی از حافظه است. به عنوان شما ممکن است قادر خواهید بود به سنج از عنوان این است که یک KH بازی شبیه هیچ دیگر و آن را مطمئن شوید که به برخی از طرفداران تقسیم می شود.

از اولیه نشت تمام راه را تا به شرکت Square Enix را اذعان رسمی از این بازی ما باید تمام اطلاعات شما نیاز به آماده شدن برای سفر دیگری با Sora دونالد و مسخره.

Kingdom Hearts: ملودی حافظه تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

ممکن است آن را مختصر اما با نام تجاری جدید تریلر Kingdom Hearts: ملودی حافظه آیا رها کردن چند ضروری سرنخ در مورد چگونه بازی بازی خواهد کرد. اولین و مهمترین بازی را در قالب یک بازی اکشن-ماجراجویی ریتم – پس فقط فکر می کنم از Guitar Hero اما با keyblades و دیزنی جهان.

نقشه صفحه نمایش احساس می کند درخشان یادآور KH2 اما بازی خود را به دنبال خواهد داشت مشابه زیبایی برای اولین Kingdom Hearts قرار دادن انواع سردرگمی به عنوان جایی که این عنوان جدید مکان خود را در مقام Kingdom Hearts جدول زمانی.

از دیدگاه گیم پلی به نظر می رسد به عنوان اینکه شرکت Square Enix گرفته است برخی از الهام از KH2 را Atlantica جهان است. طرفداران را به یاد داشته باشید که سفر دوم به آریل homeworld مورد نیاز بهنگام button mashing به نمره برخی از وحشتناک اصلی آهنگ. با تمرکز بیشتر تراز وسط قرار دارد با عمل این زمان در اطراف, با این حال شرکت Square Enix ممکن است فقط یک تعادل است که با این نسخهها کار.

Kingdom Hearts: ملودی حافظه – تایید انجمن:

  • گذشتن از شهر
  • Agrabah
  • سرزمین عجایب
  • کوه المپ در مقدونیه
  • سرنوشت سلیمان
  • Atlantica
  • شهر هالووین
  • گرگ و میش شهر
  • Keyblade قبرستان
  • جهان است که هرگز

مرتبط با: آخرین ما 2 نقد و بررسی

کدام سیستم عامل را Kingdom Hearts: ملودی حافظه منتشر خواهد شد ؟

با وجود به دنبال به عنوان اگر آن را می تواند مناسب و معقول مناسب برای موبایل, Kingdom Hearts: ملودی از حافظه را در واقع گرفتن کامل کراس پلت فرم انتشار در آینده برای Xbox One, PS4 و حتی نینتندو سوئیچ.

این اولین بار است که یک Kingdom Hearts بازی ضربه نینتندو کنسول آخرین و در حالی که آن را دقیقا نمی KH3 پورت یا ترکیب نهایی دوباره منتشر شده است که برخی از طرفداران امیدوار بودند آن را به خوبی برای دیدن Sora و باند عقب بر روی یک کنسول نینتندو.

Kingdom Hearts: ملودی از حافظه تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

داشتن فقط کاهش یافته است اولین تریلر هیچ بتنی تاریخ راه اندازی در دسترس است اما شرکت Square Enix وعده داده است که بازی را رها در سراسر جهان در سال 2020 بنابراین در اینجا به این امید ما لازم نیست که به صبر بیش از حد طولانی به شیرجه رفتن به این عنوان جدید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن