بچه ها سقوط اعلام کرد اولین متقاطع رسمی خود را در قالب تیم قلعه 2

میانجی اعلام کرده Fall Guys است که بچه ها سقوط بسیار محبوب خواهد شد دریافت اولین پوست متقاطع بزرگ خود را در ی

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

میانجی اعلام کرده Fall Guys است که بچه ها سقوط بسیار محبوب خواهد شد دریافت اولین پوست متقاطع بزرگ خود را در یک به روز رسانی جدید, آینده در قالب شیر تیم قلعه 2.

رنگارنگ نبرد platformer رویال ضربه بزرگ از راه اندازی هفته گذشته، داشتن بیش از 2 میلیون نسخه بر روی کامپیوتر فروخته شده و اقدام به عنوان پلی استیشن به علاوه freebie برای مقدار ناقابل از بازیکنان است. بنابراین محبوب بود که سرورها به دلیل تقاضا مشکل ماندن داشته اند.

این یک انفجار است، بنابراین هیچ تعجب آور متقاطع رسمی در حال حاضر شروع شده است. اولین همکاری با تیم Valve's Team Fortress 2 است و پوست جدیدی را با الهام از کلاس پیشآهنگی تیرانداز تیم معرفی خواهد کرد. این شایان ستایش است، و خواهد شد در رسیدن به بعد امروز با توجه به رسانه های اجتماعی میانجیگری است.

هنوز معلوم نیست که پوست خود چقدر هزینه خواهد داشت یا اگر آن را به طور انحصاری بر روی کامپیوتر در دسترس خواهد بود, از شما نمی توانید دقیقا بازی تیم قلعه 2 بر روی کنسول های مدرن. اگر این دومی باشد، شاید ما پوست های انحصاری پلتفرم را ببینیم که با الهام از انحصارات بزرگ به جلو حرکت می کنند. ما در حال حاضر می تواند در حال اجرا را از طریق دوره های مانع به عنوان ناتان دریک یا استاد رئیس تصور کنید.

در اینجا چیزی است که ما از بچه ها سقوط در ما 4/5 بررسی فکر: "بچه ها سقوط لذت مطلق است. این احساس مانند یک تکامل طبیعی از نبرد ژانر سلطنتی است که انتظار از خشونت را رها و مبادله آن را برای یک تجربه روشن، رنگارنگ چند نفره است که قلاب خود را در فرو می برد و حاضر به رها کردن نیست."

بچه ها سقوط اولین به روز رسانی عمده خود را در اوایل این هفته که معرفی سطح جدید در کنار تعداد انگشت شماری از رفع اشکال دریافت کرد. با توجه به موفقیت آن، ما تصور به روز رسانی مانند این خواهد بود یک اتفاق منظم برای بچه ها سقوط حرکت به جلو. این مدل پیشرفت فصلی دارد، بنابراین پتانسیل زیادی برای رشد و گسترش آن به روش های جذاب وجود دارد.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن