iOS 14 را پشتیبانی از تمام دستگاه های که اجرا در iOS 13

با هر به روز رسانی iOS, اپل, معرفی و پیشرفت این سیستم عامل همراه با یک دسته از ویژگی های جدید است. به وضوح کار

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

iOS 13 dark modeبا هر به روز رسانی iOS, اپل, معرفی و پیشرفت این سیستم عامل همراه با یک دسته از ویژگی های جدید است. به وضوح کاربران نمی خواهید به دست در این, و خبر خوب این است که اگر شما صاحب یک دستگاه است که قادر به در حال اجرا در iOS 13 به نظر می رسد که شما نیز خواهد شد واجد شرایط برای iOS 14 به روز رسانی.

تبلیغات

این است که با توجه به یک گزارش از تصدیق کننده که در آن آنها ادعا می کنند که iOS 13 دستگاه قادر خواهد بود برای به روز رسانی به iOS 14. اگر شما تعجب کنید که چرا این صداها آشنا به این دلیل است که در اوایل این سال وجود دارد که مشابه گزارش پس از این گزارش جدید در واقع تأیید میکند آنچه ما شنیده در اوایل این سال اگر چه آن ممکن است نه لزوما 100% درست است که اپل هنوز برای اعلام هر چیزی.

دستگاه هایی که در حال حاضر در حال اجرا در iOS 13 شامل آیفون, SE, iPhone 6s و 6s Plus, آیفون 7 و 7 به همراه آیفون 8 به همراه آی فون ایکس, آی فون XS و XS Max و آی فون 11, 11 Pro و 11 Pro Max بنابراین به نظر میرسد حتی در دستگاه های قدیمی تر مانند آی فون 6s و 6s Plus می تواند به جلو نگاه به روز رسانی.

ما انتظار داریم که جزئیات بیشتر آشکار خواهد شد بعد از این ماه هنگامی که اپل میزبان خود را آنلاین-تنها رویداد WWDC که در حال حاضر میله میله برای 22 ژوئن پس از بررسی با ما برای اطلاعات بیشتر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 13, Ios, 14, iPad و آی فون. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن