جشن 10 سال از پلی استیشن به علاوه با اضافی بازی رایگان این ماه ژوئیه

سونی اعلام کرده تمام مباحث آینده به PlayStation Plus در ماه ژوئیه و تاپیک اضافی بازی رایگان این ماه برای جشن س

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

سونی اعلام کرده تمام مباحث آینده به PlayStation Plus در ماه ژوئیه و تاپیک اضافی بازی رایگان این ماه برای جشن سرویس 10th anniversary.

این ماه نشانه دهمین سالگرد پلی استیشن پلاس که برای اولین بار عرضه بر روی PS3 در راه بازگشت در سال 2010. آن را به یک راه طولانی برای اولین بار آغاز به عنوان یک حق بیمه خدمات قبل از تبدیل شدن به یک عضویت که در حال حاضر برگزار شد با اکثریت دارندگان کنسول.

بدو مشترکین داده شده است مجموعه ای از بازی های رایگان در هر ماه در کنار یک دسته از دیگر مزایای مفید. این تغییر نکرده بیش از ده سال گذشته و همچنان در ماه جولای با Rise of the Tomb Raider و NBA 2K20 پیوستن به فهرست.

اقدام به عنوان مطلب دوم در کریستال دینامیک را راه اندازی مجدد سه گانه Rise of the Tomb Raider است که به راحتی لارا قویترین مدرن و ماجراجویی است. این اعتصاب تعادل کامل بین واحد اکتشاف و هیجان انگیز مجموعه قطعات است که می بینیم ما قهرمان مبارزه برای زندگی خود را در برابر مرگبار مزدوران است.

مرتبط: بهترین بازی PS4

NBA 2K20 است و در عین حال یکی دیگر موفق به ورود سالانه بسکتبال سیم کارت, ارائه, بازیکنان, آخرین قسط قبل از عاقبت آن می رسد در PS5 بعد از این سال. آن را به ارزش پریدن به خصوص به عنوان یک freebie برای طرفداران این ورزش محبوب است.

در نهایت این ماه سوم بازی توسط اریکا. طراحی شده برای shortlived PlayLink, این یک زندگی به روایت ماجراجویی خیس در تنش و رمز و راز. شما و انتخاب دوستان شما را به تصمیم گیری است که بر روایت خود را با استفاده از گوشی های هوشمند به این معنی شما نیاز به با هم کار کنند باید با یک فرصت کسب درآمد پایان خوب است.

شما نیاز به فعال مشترک برای اضافه کردن این بازی به کتابخانه خود را و بازی آنها را. هنگامی که عضویت خود را منقضی می شود, شما نیاز به تجدید قبل از دسترسی به هر گونه مباحث در پلی استیشن به علاوه خط به بالا. فراتر از این, آنها خواهد شد شما را به نگه داشتن برای همیشه. هنوز هم وجود دارد چند روز مانده به گرفتن ماه گذشته و عرضه بیش از حد, بنابراین سریع عمل می کنند اگر شما در حال حاضر نیست!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن