Huawei Mate 40 راه اندازی گزارش شده است که هنوز هم در برنامه برای این سال

Huawei Mate 40 است که هنوز هم در برنامه برای سال 2020 با وجود جدید تحریم های ایالات متحده و آینده خود را با نا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

Huawei Mate 40 است که هنوز هم در برنامه برای سال 2020 با وجود جدید تحریم های ایالات متحده و آینده خود را با نام تجاری جدید تراشه.

این Weibo کاربر که نام ترجمه به همراه تراشه متخصص' (از طریق Playfuldroid) – ادعای هواوی در مسیر انتشار همسر 40 در ماه اکتبر. با توجه به نشت حدود 8 میلیون Mate 40 گوشی روانه بازار خواهد شد در سه ماهه چهارم با وجود این ما تحمیل تحریم های جدید علیه چینی ها فن آوری های غول پیکر در ماه مه.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد تصمیم خود برای گسترش ممنوعیت شرکت های ایالات متحده در برخورد با Huawei back on May 13. اجرایی به منظور جلوگیری از این گوشی چینی ساز از نصب هر گونه Google Mobile Services – از جمله نقشه های گوگل و یوتیوب در خود گوشی تا مارس سال 2021.

مرتبط با: همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Huawei Android بان

این Weibo leakster نیز با تایید این گوشی خواهد بود kitted با 5nm پردازنده Kirin. این برای اولین بار شنیده ایم از همسر 40 که توسط یک 5nm تراشه با شایعات اولیه شروع تنها چند هفته پس از Huawei پرده برداری دستیار 30 نرم افزار.

برخی از بهترین پردازنده های نصب شده در گل سرسبد گوشی های در حال حاضر ساخته شده بر روی یک 7nm روند و آنها عبارتند از: Qualcomm Snapdragon 855 سامسونگ Exynos 9825 اپل A13 مصنوعی و HiSilicon را گیرین 990. کاهش روند را به 5nm باید تحویل بهره وری بیشتر ارائه صرفه جویی در عمر باتری در حالی که همچنین بهبود گوشی های هوشمند عملکرد کلی.

این 5nm chipset – موسوم به 'بالتیمور' – شایعه به نام Kirin 1000. با توجه به گزارش Playfuldroid جانشین به Kirin 990 5G خواهد آمد مجهز به قشر A78 هسته های CPU. می گیرین 990 5G برای اولین بار به نمایش در Mate 30 سری بنابراین ما انتظار می گیرین 1000 اعلام می شود در کنار آن تلفن را جانشین.

این همه شایعه و حدس و گمان در حال حاضر, بنابراین ما باید صبر کنید تا زمانی که همسر 40 (گزارش) بعد از راه اندازی این سال برای دیدن اگر آن را به تابه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب