چگونه به استفاده از Sonos قوس بر روی تلویزیون بدون eARC و Dolby Atmos

بدون HDMI eARC ارتباط Sonos Arc نمی تواند ارائه بهترین کیفیت صدا – ما به شما نشان دهد که چگونه برای به حداکثر

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

بدون HDMI eARC ارتباط Sonos Arc نمی تواند ارائه بهترین کیفیت صدا – ما به شما نشان دهد که چگونه برای به حداکثر رساندن کیفیت صدای خود را با کمی مسن تر تلویزیون.

این Sonos قوس است که این شرکت در اولین گام به دنیای بالا-تعریف خانه سینما, صوتی, ارائه, Dolby Atmos 3D sound.

در عین حال به عنوان خوب به عنوان این حرکت است که وجود دارد به طور بالقوه یک مشکل برای بسیاری از مردم: Sonos Arc تنها یک eARC ورودی HDMI بنابراین چه این به این معنی اگر شما لازم نیست که همان نوع از پورت بر روی تلویزیون خود را? پاسخ بستگی به نوع تلویزیون شما چگونه است و انواع پورت های شما در دسترس است.

مرتبط با: Sonos قوس نقد و بررسی

Sonos Arc

HDMI چیست eARC?

HDMI Audio Return Channel (ARC) طراحی شده است به اجازه صوتی جریان در جهت مخالف به یک soundbar یا خانه سینما آمپر. طراحی شده به عنوان یک ارتقاء به نوری S/PDIF HDMI ARC دارای یک حداکثر پهنای باند صوتی از 1مگابیت (S/PDIF است محدود به حدود 384 کیلوبیت بر ثانیه).

علاوه بر افزایش پهنای باند برای افزایش کیفیت صوتی HDMI ARC همچنین پشتیبانی از HDMI CEC که بدان معنی است که تلویزیون خود را کنترل حجم می توانید تنظیم صدا بر روی دستگاه خارجی وجود دارد ساخته شده است در lip-sync اصلاح بیش از حد اگر چه این اغلب نیاز به تنظیمات دستی آن را به درستی کار نکند.

مشکل این است که با کیفیت بالا و صوتی غیر فشرده مانند Dolby TrueHD نیاز به پهنای باند بیشتر و اجرا نمی شود بیش از HDMI ARC. این جایی است که HDMI eARC می آید با افزایش پهنای باند از 37Mbps و بهبود لب همگام سازی.

HDMI eARC عقب سازگار با HDMI ARC و می تواند به کاهش پهنای باند گزینه برای سازگاری با دستگاه های قدیمی تر. بنابراین HDMI ARC در تلویزیون می تواند متصل به HDMI eARC از Sonos Arc.

که تلویزیون را HDMI eARC?

اگر چه HDMI eARC می تواند از لحاظ فنی اجرا در HDMI 2.0 b پورت واقعیت این است که آن را تنها در تلویزیون با HDMI پورت 2.1 که حمایت eARC. به طور موثر مگر اینکه شما خرید یک تلویزیون در 18 ماه گذشته و یا آن را بعید است که شما باید HDMI eARC که بدان معنی است که شما نمی تواند اجرا شود و با بالاترین کیفیت صوتی به Sonos Arc.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس به HDMI eARC (پورت در پشت خواهد بود برچسب عنوان چنین) و سپس کامل با کیفیت بالا سیگنال منتقل می شود از طریق به Sonos Arc.

مرتبط با: HDMI چیست 2.1?

Samsung Q80T

شما نمی توانید اتصال یک دستگاه به طور مستقیم به Sonos قوس از طریق HDMI splitter?

HDMI eARC (و قوس قبل از آن) خروجی صدا بر روی پین های مختلف در کابل HDMI از با به طور منظم پورت HDMI. به طوری صدا می رود از یک دستگاه (یا برنامه) به تلویزیون که پس از آن خروجی برای تلفن های موبایل در سمت راست پین به دستگاه های خارجی متصل از طریق eARC یا ARC.

آن را بیش از فقط صدا که در سمت راست پورت وجود دارد به عنوان یک دست است که به همراه اتصال: این نوع از چگونه صدا هماهنگ به علاوه HDMI CEC کنترل اطلاعات.

حتی اگر شما خرید یک HDMI 2.1 شکاف و ارسال یک کابل به پشت Sonos, قوس, شما نمی توانید هر صدا از آن را در همه. متاسفانه در حال حاضر وجود دارد هیچ صدای خارجی جعبه است که می تواند تبدیل یک سیگنال به HDMI eARC, یا, اگر چه برخی از شرکت ها به دنبال ایجاد یک.

اگر موفق شما می خواهم به طور موثر یک خارجی جعبه با یک خروجی صوتی که خوراک Sonos قوس و یک خروجی ویدئو اجرا می شود که به تلویزیون خود را.

چه اتفاقی می افتد اگر تلویزیون من فقط HDMI ARC?

اگر شما یک تلویزیون با HDMI ARC تنها پس از آن شما می توانید کامل غیر فشرده صوتی به Sonos Arc. در عوض نوعی از اتلاف پایین تر از پهنای باند کدک مورد استفاده قرار گیرد. چه اتفاقی می افتد بستگی به نوع تلویزیون است که شما باید.

Samsung HW-N650

وجود دارد کمی با هم همپوشانی دارند اما قاعده کلی این است که اگر شما یک تلویزیون ساخته شده قبل از سال 2016 آن را می توانید با استفاده از صدای دالبی دیجیتال, قدیمی ترین استاندارد برای فشرده سازی صدا 5.1. اگر شما یک تلویزیون ساخته شده پس از سال 2016 و سپس آن را به احتمال زیاد پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال به علاوه که کد گذاری شده است در نرخ 768Kbps و پشتیبانی از 7.1 کانال صوتی.

Dolby Digital Plus پیشرفته کدک طراحی شده به صدا به عنوان نزدیک به منبع مواد که ممکن است ارائه با کیفیت بالاتر صوتی از صدای دالبی دیجیتال در حالی که با استفاده از مقدار زیادی پهنای باند کمتر از Dolby TrueHD. اما دالبی دیجیتال به علاوه هنوز هم با استفاده از فشرده سازی با اتلاف بنابراین برخی از جزئیات است که محروم کردن; Dolby TrueHD با استفاده از فشرده سازی lossless.

آنچه در مورد Dolby Atmos?

اگر شما رو HDMI eARC و سپس شما می توانید Dolby Atmos در بالاترین کیفیت با هر Dolby TrueHD, منبع, مانند Ultra HD Blu-ray player. این حرکت کامل-کیفیت صدا از طریق تلویزیون خود به Sonos ARC.

خدمات جریان است که پشتیبانی از Dolby Atmos استفاده نمی Dolby TrueHD آن را به عنوان بیش از حد پهنای باند سنگین و به جای رمز Atmos با استفاده از دالبی دیجیتال به علاوه که کد گذاری شده است در بین 384Kbit/s و 768Kbit/s. بنابراین اگر شما تماشای Netflix بکشد و یا دیزنی به علاوه پس از آن شما هنوز هم گرفتن یک نسخه فشرده شده از Dolby Atmos.

خبر خوب در اینجا این است که اگر شما یک تلویزیون با HDMI ARC است که پشتیبانی از Dolby Digital Plus و Dolby Atmos سپس شما همان کیفیت از جریان خدمات به عنوان در تلویزیون با HDMI eARC.

همه چیز کمی پیچیده تر وقتی که می آید به دستگاه های خارجی. Blu-ray و Ultra HD Blu-ray دیسک تنها حمل Dolby Atmos به عنوان بخشی از یک Dolby TrueHD, موسیقی متن فیلم که به عنوان ما می دانیم که نمی تواند از طریق تصویب به Sonos قوس به عنوان وجود دارد به اندازه کافی پهنای باند. راه حلی وجود دارد: اگر تلویزیون خود را با پشتیبانی از Dolby Atmos رمز گشایی بومی مانند LG 2018 OLED تلویزیون و سپس تلویزیون می تواند رمزگشایی با وضوح بالا Atmos ورودی و دوباره رمز آن را به عنوان Dolby Digital Plus برای ارسال به Sonos Arc.

شما دریافت می کنید یک کمی فشرده شده, نسخه, صدا, اما در عمل, آن را سخت به شنیدن تفاوت که این تغییر نامحسوس است.

مرتبط با: چه Dolby Atmos

Dolby Atmos

آیا Dolby Atmos رمزگذاری کار با تمام ورودی?

متاسفانه یا نه یک تلویزیون می توانید رمز Atmos به دالبی دیجیتال به علاوه هنوز هم بستگی به دستگاه و آنچه در آن قادر به. برای مثال آسمان Q دارای Dolby Atmos در برخی از برنامه ها و فیلم ها, اما زمانی که من از کار اخراج شدند تا یکپارچه Netflix برنامه وجود نداشت Dolby Atmos محتوای در دسترس است. با استفاده از LG Netflix برنامه من می توانم ارسال Atmos برای Arc.

اگر چه من اصلا قوس در تمام ؟

اگر شما لازم نیست که یک تلویزیون با هر نوع HDMI ARC اتصال و سپس شما می توانید با استفاده از نوری آداپتور که Sonos فراهم می کند. همانطور که در بالا اشاره شد این محدود خواهد شد و شما به صدای دالبی دیجیتال با فشرده سازی بیشتر و در نتیجه کاهش کیفیت صدا. و شما نمی قادر خواهد بود برای دریافت Dolby Atmos.

آیا من می توانم با استفاده از Sonos قوس با یک پروژکتور?

پروژکتور ندارد HDMI ARC یا eARC پورت بنابراین وجود دارد هیچ راهی برای گرفتن با کیفیت بالا و صوتی در این راه. به جای آن شما می خواهم نیاز به یک دستگاه است که می تواند از طریق خروجی S/PDIF هر چند شما همچنین می توانید خرید یک HDMI audio extractor مانند Lindy 4K فایل صوتی است که می تواند یک ورودی HDMI تصویب تصویری بر روی یک صفحه نمایش مانند یک پروژکتور و خروجی صدا از طریق S/PDIF به Sonos Arc.

اما انجام این کار شما را محدود به 5.1 دالبی دیجیتال با صدای فراگیر. اگر شما یک پروژکتور شما می شود بهتر است با یک جایگزین سیستم صوتی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن