چگونه برای به دست آوردن یک وام مسکن در 8 مرحله

این که آیا شما یک خریدار خانه اولین بار و یا به دنبال به حرکت به یک خانه متفاوت, شانس هستند شما در حال رفتن به

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

این که آیا شما یک خریدار خانه اولین بار و یا به دنبال به حرکت به یک خانه متفاوت, شانس هستند شما در حال رفتن به نیاز به یک وام مسکن. اما چگونه شما در مورد گرفتن بهترین امتیاز ؟

تیم کلارک همه چیز در مورد صرفه جویی در پول شما. یک خانه است که به احتمال زیاد بزرگترین خرید شما را در طول عمر خود را. پیدا کردن بهترین شرایط وام مسکن می تواند به شما صرفه جویی در هزاران دلار — یا بیشتر — بیش از زندگی از وام خود را.

در این مقاله, ما شما را از طریق مراحل اخذ وام مسکن در راه حق با برخی از راهنمایی از کلارک هوارد و راهنمایی خودی از وام مسکن صنعت کهنه.

فهرست مطالب:

  1. اعتبار خود را در شکل
  2. از پیش تایید شده برای وام مسکن
  3. کشف کردن چقدر شما می توانید استطاعت
  4. انتخاب نوع مناسب از وام مسکن
  5. مغازه برای بهترین نرخ
  6. خود را جمع آوری اسناد و مدارک و درخواست برای وام
  7. آماده شدن برای برخی از عقب و جلو
  8. نزدیک در خانه خود را

1. اعتبار خود را در شکل

قبل از شما درخواست برای وام مسکن شما باید مطمئن شوید که اعتبار خود را در شکل خوب است. بهتر نمره اعتباری خود را بهتر نرخ بهره شما واجد شرایط برای. شما باید هدف برای نمره های اعتباری 740 یا بالاتر. که باید به شما بهترین نرخ در بسیاری از موارد می گوید: راب فراز Sr. مسئول وام در جنوب بانک دولتی.

وجود دارد چند راه برای به دست آوردن نمره اعتباری خود را و گزارش های اعتباری به صورت رایگان. شما می خواهید به بررسی هر دو چون اگر موضوع را با نمره اعتباری خود را در گزارش اعتبار خود را به شما نشانه ای از آنچه که است. شما همچنین می خواهید برای اطمینان از شما دریافت گزارش از هر سه دفاتر اعتباری عمده:

"با احتیاط و با استفاده از گزارش اعتبار رایگان خدمات مانند امتیاز اعتباری برای این مرحله" فراز می گوید. "آنها تمایل به استفاده از برتری سیستم نمره دهی است که نمی خواهد با ارائه واقعی FICO نمره اعتباری وام دهندگان استفاده خواهد شد. به جای بررسی با بانک خود و یا ارائه دهنده کارت اعتباری به دیدن اگر آنها را نمره FICO."

فراز همچنین اشاره می کند که وام دهندگان معمولا جلو و گزارش از هر سه دفاتر اعتباری و سپس با استفاده از نمره متوسط. بنابراین شما می توانید نمره های اعتباری پایین تر از 740 و هنوز هم دریافت بهترین نرخ به عنوان طولانی به عنوان شما نمره متوسط حداقل آن بالا است.

چه باید بکنید اگر شما نمره اعتباری نیست به اندازه کافی بالا

اگر شما کشف که نمره اعتباری خود است نه آنچه که شما می خواهم آن را به شما ممکن است بخواهید برای به تاخیر انداختن خرید خود را. قرض گرفتن مقدار زیادی از پول را در کمتر از مطلوب نرخ بهره به این معنی است که خود را ماهانه پرداخت وام مسکن بالاتر خواهد بود و شما تا پایان پرداخت یک مقدار بیشتر به خود و خانه خود را در دراز مدت.

شما می توانید مراحل برای بهبود نمره خود را مانند پرداخت بدهی و افزایش محدودیت های اعتباری خود. خوانده شده در مورد اب زیر کاه راه برای بهبود نمره اعتباری خود را در اینجا.

نیز وجود دارد امکان که شما پیدا کردن یک خطا در گزارش اعتبار خود را که کشیدن نمره خود را پایین. اگر که اتفاق می افتد آن است که ممکن است به آن اصلاح شود. در اینجا چگونه است.

تبلیغات

خطاهای باید 30 روز به درست هنگامی که شما در اطلاع رسانی این اداره و طلبکار از اشتباه است. اما گاهی اوقات این فرآیند می تواند تا سه یا چهار ماه. همین دلیل است که شما باید به جلو و نمره اعتباری خود را و گزارش حداقل چهار تا شش ماه قبل از اینکه شما آماده به درخواست برای وام مسکن.

کلارک می گوید: چیزی که بعد از انجام — پس از شما انجام یک چک پس زمینه در اعتبار خود را — این است که برای نظارت بر اعتباری خود را و نمرات. این است که اطمینان حاصل شود که نمره اعتباری خود را ثابت نگه می دارد و یا بهبود به عنوان شما را نزدیک تر به درخواست برای وام. تیم کلارک توصیه می کند با استفاده از خدمات رایگان در امتیاز اعتباری, اعتباری کنجد یا هر دو به نگه داشتن چشم در نمره خود را.

ادامه مطلب: امتیاز اعتباری در مقابل اعتباری کنجد: یکی بهتر از دیگری?

2. از پیش تایید شده برای وام مسکن

هنگامی که شما احساس می کنید مانند شما اعتباری است که در یک نقطه خوب وقت آن است برای شروع فرایند گرفتن یک وام مسکن. شما می توانید پیدا کردن چقدر پول شما واجد شرایط برای قرض گرفتن با استفاده از وام مسکن قبل از تصویب. این همچنین به شما یک حس چقدر پرداخت های ماهانه خود را خواهد بود.

چقدر وام دهنده است که مایل به قرض دادن شما بستگی دارد چیزهایی مثل شما نمره های اعتباری و بدهی به نسبت درآمد. قبل از تایید واقعی نیست, درخواست وام مسکن (که گره خورده است به یک ویژگی خاص), اما آن را نیاز به یک بررسی اعتبار است.

چرا شما نیاز به قبل از تایید کنید

قبل از تصویب یک گام کلیدی در روند خرید و فروش خانه با توجه به فراز.

"وام مسکن قبل از تصویب است که به طور معمول مورد نیاز توسط ملکی به عنوان آنها می خواهم به اطمینان حاصل شود که شما باید منابع مالی خود را در سفارش و آماده برای ارائه به عنوان به زودی به عنوان شما در پیدا کردن خانه خود را," او می گوید. "به طور معمول آنها — و عامل فروشنده — می خواهید برای دیدن یک نامه قبل از تصویب از یک ارائه دهنده با خود را ارائه دهد."

فراز می گوید که اگر قرض دهنده و/یا وام افسر شهرت خوبی در بازار محلی خود را, آن را نیز می تواند کمک به افزایش شانس خود را برای رفتن زیر قرارداد از آنجا که وجود خواهد داشت بیشتر اعتماد خود را قبل از تصویب.

در اینجا چیزی است که قبل از تصویب نامه به طور کلی شبیه است. همانطور که می بینید, آن را شامل خواهد شد مقدار از پول شما از قبل تایید شده به قرض همراه با اطلاعات در مورد شرایط وام:

Mortgage pre-approval letter
قهوه املاک و مستغلات

توجه داشته باشید که شما نمی قفل شده به خود را به گرفتن وام از وام دهنده است که قبل از تایید شما. شما هنوز هم رایگان به اطراف مغازه برای دریافت بهترین نرخ که ما پوشش زیر.

تبلیغات

کلارک یک شرکت قانون در مورد قبل از تصویب فرایند: هنگامی که شما دریافت یک نامه قبل از تصویب نیست درخواست برای هر گونه اعتباری در ظرف شش ماه از زمانی که شما انتظار می رود به فروش خانه خود را.

"این بسیار نیست چه برنامه اعتباری انجام خواهد شد به نمره اعتباری خود را هر چند که یک نگرانی است," او می گوید. "این بیشتر که این به ضرر خود بدهی به نسبت درآمد است که می تواند شما را در یک ریسک وام رده. درخواست وام مسکن خود را می تواند رد یا شما می توانید خودتان را تحت فشار قرار دادند به نرخ بهره بالاتر است."

به کجا برای دریافت از پیش تایید شده برای وام مسکن

به عنوان یک قاعده کلی کلارک یکی از طرفداران بزرگ از اتحادیه های اعتباری. اما شما نیاز به مطمئن شوید که شما خوشحال با سطح خدمات به مشتریان در یک اتحادیه اعتباری قبل از شما آنها را به کسب و کار شما.

کلارک می گوید که وجود دارد بسیاری از گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد و شما دیگر در رحمت از بانک های بزرگ.

"آنچه را در طول سال تغییر است که بانک ها در حال حاضر بسیار غیررقابتی در بازار وام مسکن," او می گوید. "تمام عمل های اعتباری و غیر بانکی وام دهندگان مانند موشک وام مسکن یا وام درآوردن."

در نهایت هر چند, شما باید در هر کجا که شما احساس می کنید راحت ترین برای شما قبل از تصویب. به ما گفت: شما تحت هیچ اجبار به دریافت وام مسکن خود را از آن وام دهنده اگر شما در پیدا کردن نرخ های بهتر در جای دیگر.

3. کشف کردن چقدر شما می توانید استطاعت

فقط به دلیل شما می توانید قرض گرفتن یک مقدار مشخصی از پول معنا نیست که شما باید. چندین عوامل دیگر که به بازی می آیند زمانی که تعیین چه محدوده قیمت شما باید با توجه به.

شانس هستند شما از قبل تایید شده برای یک مقدار بالاتر از احتمالا حس را برای شما از لحاظ مالی. آن را تا به شما برای محاسبه چیزی است که ترجمه را به عنوان یک پرداخت ماهانه.

کلارک فکر کردن در مورد چگونه به کشف کردن چقدر شما واقعا می توانیم در طول سال تکامل یافته.

او با استفاده از توصیه می کنیم که شما شروع به دیدن آنچه که شما واجد شرایط برای یک سنتی 30 سال ثابت نرخ وام و سپس بازگشت و فروشگاه برای خانه است که هزینه 90 درصد از این مبلغ یا کمتر است. اما دیگر هیچ.

"من متوجه شدم که مردم هنوز پایان با وام مسکن بیشتر از آنها می توانید استطاعت," او می گوید. "نادیده گرفتن آنچه که شما از قبل تایید شده است. در عوض پایه آنچه شما واقعا می توانیم در مورد آنچه شما در حال حاضر اجاره بها است. به یاد داشته باشید که وام مسکن شما در حال رفتن به همچنین مالیات و بیمه است."

کلارک می گوید: اگر شما در حال خرید اولین خانه, شما باید شروع با چه مقدار شما پرداخت اجاره. و سپس شما باید محاسبه پرداخت وام مسکن است که بیش از اجاره خود را به علاوه ماهانه هزینه های سربار است که اجاره پرداخت نمی: چیزهایی مانند مالیات بر املاک و مالکان بیمه.

تبلیغات

4. انتخاب نوع مناسب از وام مسکن

هنگامی که شما می دانید چقدر پول شما قادر به قرض گرفتن شما نیاز به تصمیم می گیرید که چه نوع از وام است که برای شما مناسب است.

آیا شما می خواهید یک 30 سال وام مسکن یا 15 سال ؟ آیا شما ترجیح می دهید یک نرخ ثابت برای زندگی از وام و یا یکی که تنظیم با شرایط اقتصادی? آیا شما نیاز به یک وام معمولی و یا شما را به قرض گرفتن مقدار زیادی از پول و نیاز به یک ادم تنومند و بدقواره وام مسکن ؟ شما نیاز به پاسخ به همه این پرسش ها و بیشتر.

فراز می گوید که معمولی 30 سال ثابت وام مسکن در حال غالب وام اکثر خریداران را انتخاب کنید.

"با اعتبار خوب آنها پیشنهاد استثنایی و نرخ بهره پایین پرداخت," او می گوید.

نیز وجود دارد و VA FHA وام را در نظر بگیرید.

"اعتباری به چالش کشیده وام گیرندگان ممکن است انتخاب کردن برای یک FHA وام است که وام مورد حمایت دولت است که هنوز هم می تواند ارائه نرخ خوب اما با آمدن اضافی بیمه وام مسکن مورد نیاز" فراز می گوید. "برای کسانی که واجد شرایط وام را فراهم می کند نرخ استثنایی و حتی ارائه می دهد 0% پایین گزینه است."

خوشبختانه, شما باید به شکل همه این را با خودتان است.

"یک افسر وام مورد بحث خود را به طور کلی خرید و اهداف مالی و در حال حاضر تنها گزینه هایی که به شما در دسترس هستند اما وام مسکن گزینه ای که به بهترین وجه متناسب با اهداف خود را" فراز می گوید.

5. مغازه برای بهترین نرخ

پس شما تصمیم می گیرید بهترین نوع وام مسکن برای شما و شما آماده برای شروع به خرید وام مسکن خود را.

برای به دست آوردن یک حس خوب از چه نوع نرخ در دسترس هستند, شما ممکن است بخواهید برای شروع با یک سایت مثل LendingTree.

تبلیغات

فقط آگاه باشید که در بسیاری از موارد از شما خواسته می شود برای ارائه یک آدرس ایمیل و یا شماره تلفن. این بدان معناست که شما ممکن است هولناک با رزین از شرکت ها در تلاش برای برنده شدن وام مسکن خود را کسب و کار. در صورتی که صدا نیست به شما Clark خود را بیشتر سنتی استراتژی است.

او می گوید که اکثر مردم فقط یک نقل قول برای یک وام مسکن است که این روش درست است. شما می خواهید برای دریافت به نقل از حداقل سه وام دهندگان برای به دست آوردن دسترسی به بهترین معاملات.

"شما باید به اتحادیه های اعتباری وام دهنده توصیه شده توسط خود را نماینده املاک و مستغلات و وام مسکن کارگزار" کلارک می گوید.

خود را نماینده املاک و مستغلات می تواند یک منبع بزرگ وقتی که می آید به چیدن یک وام دهنده. ببینید اگر آنها به کسی توصیه می کنند. اگر آنها آن را به احتمال زیاد یک وام دهنده آنها و مشتریان خود را پیدا کرده اند آسان برای کار با, در گذشته است.

"اگر شما اعتماد به خود را در مسکن احساس رایگان به درخواست آنها برای ارجاع" فراز می گوید. "این است که در بهترین منافع خود را به مطمئن شوید که شما ماهرانه گرفته شده است."

یکی دیگر از گزینه است برای کار با یک دلال وام مسکن. کارگزاران وام مسکن می توانید مغازه وام مسکن خود را با چند شرکت مختلف برای پیدا کردن بهترین نرخ. درخواست دوستان و همسایگان خود را اگر وجود دارد یک کارگزار توصیه می کنند.

چگونه برای انتخاب بهترین ارائه وام مسکن

هنگامی که شما چند رای دادن نقل قول در دست, شما نیاز به کشف کردن که باعث می شود بیشتر حس برای شما.

"وام مسکن برآورد می توانید تا حد زیادی متفاوت است بین چند وام دهندگان" فراز می گوید. "وقتی که می آید به خرید نرخ و انجام یک سیب به سیب مقایسه وجود دارد تنها دو چیز در وام دهنده کنترل برای مقایسه: نرخ و آنچه شما برای پرداخت آن در هزینه های وام دهنده."

این هزینه ها می تواند شامل:

  • منشاء هزینه
  • گزارش اعتبار هزینه
  • ارزیابی هزینه
  • دیگر قابل اجرا هزینه های شارژ توسط وام دهنده

امتیاز نوع دیگری از هزینه شما نیاز به دانستن در مورد. یک نقطه نشان دهنده 1 ٪ از کل مقدار پول قرض گرفته شده.

وجود دارد دو نوع امتیاز:

تبلیغات

  1. منشاء نقاط: این است که به سادگی یک هزینه به خط دهندگان جیب.
  2. تخفیف امتیاز: پول در پرداخت به کاهش نرخ بهره بیش از زندگی از وام.

کلارک یک قانون ساده است که آن را به نقاط: هرگز پرداخت امتیاز به خرید کردن نرخ بهره خود را!

نگه داشتن در ذهن که هر وام دهنده اتهامات نقاط, بنابراین اگر شما می توانید اجتناب از پرداخت آنها به طور کامل از همه بهتر است.

سایر بسته شدن هزینه های مرتبط با خرید خانه (عنوان وکیل و مالیات و غیره.) فراتر از قرض دهنده را کنترل کنید. اما فراز می گوید: شما باید قادر به برآورد دقیق آنها را جلوتر از زمان.

فراتر از قیمت شما باید همچنین در نظر گرفتن موارد زیر در وام دهنده خود را انتخاب: آنلاین, بررسی پاسخ و این که آیا آنها یک وام دهنده محلی با شهرت خوب است.

6. خود را جمع آوری اسناد و مدارک و درخواست برای وام

هنگامی که شما مشخص کرده ایم مطلوب ترین وام برای شما و یک ویژگی است که شما می خواهید را به یک پیشنهاد در آن زمان خود را برای ارسال درخواست رسمی.

آنچه شما نیاز به ارائه خواهد شد بستگی به وضعیت خاص خود و شرکت وام مورد نیاز است اما به طور معمول عبارتند از:

  • یکنواخت مسکونی درخواست وام
  • W-2s از فعلی و گذشته کارفرمایان
  • اخیر پرداخت های اینترنتی
  • اظهارنامه مالیات بر درآمد
  • نفقه و یا حمایت از کودک اسناد
  • بانک و سرمایه گذاری اظهارات حساب
  • یک "نامه هدیه" اگر شما با استفاده از استعداد پول برای پرداخت پایین
  • اعتباری توضیح نامه اگر وجود دارد موهن نشانه های اعتباری خود را در فایل

پس چگونه شما ارائه همه این اسناد و مدارک ؟

فراز می گوید: وام مسکن صنعت عقب مانده از نظر فن آوری و نوآوری و اما که بزرگ پیشرفت در حال ساخته شده برای ساده کردن روند اعطای وام و تامین امنیت بهتر است.

"اکثر وام دهندگان ارائه خواهد شد شما یک پورتال امن خود را برای تکمیل برنامه ها و مدارک مورد نیاز," او می گوید. "برخی از وام دهندگان حتی ارائه خود را در برنامه های تلفن همراه است که اجازه می دهد تا خریداران برای آپلود اسناد و مدارک و پیگیری وام خود را به آن حرکت می کند از طریق فرایند."

البته شما هنوز هم می توانید انتخاب کنید به ایمیل اسناد و مدارک و یا حتی ارائه نسخه کاغذی. وام دهنده خوب انجام خواهد داد هر چه مورد نیاز به شما کمک کنند.

قرض دهنده خواهد شد استفاده از این اطلاعات به علاوه چیزی که آنها کشف اعتباری خود را بررسی و ارزیابی خود را از اموال شما به دنبال به خرید — برای کمک به تعیین نهایی شرایط وام.

قفل در نرخ بهره

هنگامی که شما در حال ارائه یک نرخ بهره شما باید این گزینه قفل کردن آن در. نرخ بهره وام مسکن در نوسان است در همه زمان ها بر اساس بزرگتر شرایط بازار است. وام مسکن نرخ قفل نگه می دارد که نرخ ثابت به طور معمول برای یک دوره 30 و 45 و یا 60 روز است.

کلارک می گوید: تصمیم گیری در مورد زمانی که به قفل در نرخ خود را باید بر اساس این که آیا شما در حال خرید ساخت و ساز جدید و یا یک خانه موجود است.

"اگر شما در حال خرید یک خانه است که در حال ساخته شده است, شما هرگز می خواهید به درخواست و قفل در خیلی زود است چرا که سازندگان برنامه ها برای بدنام در حال اجرا اواخر" کلارک می گوید. "شما باید مطمئن شوید که تقریبا همه چیز انجام شده است توسط سازنده قبل از اینکه شما قفل در نرخ خود را هنگامی که شما در حال خرید ساخت و ساز جدید."

تصمیم گیری در مورد زمانی که به قفل در نرخ بهره وام مسکن خود را کمی متفاوت است زمانی که شما در حال خرید یک خانه موجود است.

"نرخ قفل استراتژی همه چیز را با درک فعلی بازار است که تحت تاثیر نرخ وام مسکن و خریدار را تحمل خطر" فراز می گوید. "برخی از خریداران تشخیص آنها یک نرخ بزرگ و می خواهید صلح از ذهن قفل آن را در و در حال حرکت با زندگی است. برخی از خریداران بیش از حد حساس به قفل در بهترین مطلق رای است که کاملا قابل درک است اما شناور نرخ خود را همراه با خطرات."

به طور کلی فراز می گوید: نرخ, افزایش سرعت و کاهش به آرامی.

"زمان یک رای قفل است مثل بازی پوکر است. به دنبال مشاوره از وام دهنده خود را به تصمیم گیری آگاهانه در مورد زمانی که به قفل در نرخ خود را," او می گوید.

7. آماده شدن برای برخی از عقب و جلو

پس از شما درخواست خود را مشاهده کنید و حمایت از مدارک قرض دهنده نیاز به چک کردن اعتبار خود را. در بسیاری از موارد, آنها نیز نیاز به یک ارزیابی اموال از یک تقویم است که آنها را انتخاب کنید. کل این فرایند می تواند در هر نقطه از 30 تا 60 روز اما این همیشه مورد نیست.

"خوب دهندگان را حرکت در سرعت مورد نیاز است که برای تکمیل اختصاصی ارزیابی و بسته شدن خود را بر اساس قرارداد احتمالات و بسته شدن تاریخ" فراز می گوید. "در رقابتی بازار املاک و مستغلات مانند ما دیده ایم در سال های اخیر بی سابقه نیست به در 21 روز یا کمتر برای ارائه پذیرفته شده است."

در طول این زمان شما باید انتظار برخی از سطح از ارتباط با وام دهنده به عنوان آنها همچنان به جمع آوری هر گونه اطلاعات است که می تواند کمک به شما دریافت بیشتر نرخ مطلوب.

نگه داشتن این در ذهن با وام دهنده خود را انتخاب. اگر شما انتظار می رود که شما نیاز به یک سریع بسته شدن انتخاب وام دهنده است که مرتکب به گرفتن وام خود را انجام داده و در زمان مورد نیاز است.

"این همیشه به نفع خود را در باره تاریخ بسته شدن و احتمالات شما شامل در پیشنهاد خود را با افسر وام خود را قبل از شما ارائه ارائه به طوری که آنها می تواند متعهد بودن قادر به ملاقات با آنها را" فراز می گوید.

8. نزدیک در خانه خود را

در نهایت هنگامی که شما تایید شده برای وام مسکن خود را و پیشنهاد خود را پذیرفته شده است از آن زمان به در خانه خود را. در اینجا چیزی است که شامل.

"حداقل سه روز کاری قبل از بسته شدن وام دهنده خود را در ارتباط با نظر نهایی از وام خود را از طریق یک سند به نام بسته افشای" فراز می گوید. "این سند را ارائه نهایی خود را ماهانه پرداخت و مقدار پول نقد شما نیاز به سیم به عنوان شرکت که در حال انجام خود را بسته."

این شرکت به عنوان دسته تبادل پول بین شما و فروشنده و باعث می شود مطمئن شوید که به عنوان ملک است در قرار دادن نام خود پس از خرید کامل است.

در اینجا یک مثال از آنچه که یک بسته افشای ممکن است مانند نگاه:

Closing Disclosure
مصرف کننده حمایت مالی اداره

فراز هشدار می دهد که هنگامی که شما خود را دریافت سیم دستورالعمل مطمئن شوید که شما تایید آنها را به طور مستقیم با این شرکت به عنوان. سیم تقلب مربوط به وام های مسکن بسیار واقعی و شده اند وجود دارد موارد از خریداران خانه گرفتن فریب خورده به سیم کشی وجوه به حساب اشتباه است. که می تواند باعث مشکلات بزرگ — و حتی مالی خراب کردن.

یک قاعده کلی این است که به سیم کمی بیشتر از مورد نیاز است در این فوق العاده نادر رویداد وجود دارد که با اندکی تغییر در هزینه ها در آخرین لحظه. اگر شما سیم بیش از آنچه که مورد نیاز شما دریافت بازپرداخت برای بطور متوسط از این شرکت به عنوان.

هنگامی که شما بودجه سیمی خود اطلاع دهنده و تایید رسید با عنوان شرکت.

سپس به سادگی نشان می دهد برای بستن کامل خرید خود را. وجود دارد, شما باید انتظار برای امضای اسناد متعدد مربوط به فروش ملک و وام مسکن.

یک بار به عنوان انتقال از فروشنده به شما دریافت کلید به خانه جدید خود را!

فکر نهایی

برای خرید وام مسکن ممکن است به نظر می رسد تهدید آمیز اما اگر شما به دنبال مراحل بالا آن را واقعا نمی یک فرآیند دشوار است.

بله می توان آن را وقت گیر برای جمع آوری تمام اسناد و مدارک و در اطراف مغازه برای بهترین نرخ. اما پول شما را نجات بودن سخت کوش در جستجوی خود را برای بهترین وام مسکن شما را برای موفقیت مالی خوبی به آینده خود را.

اینجا کلیک کنید برای دانلود رایگان ما قابل چاپ چک لیست.


Free printable checklist to keep mortgage shoppers organized where you can keep track of credit score information, mortgage pre-approval, budget, mortgage interest rate details and mortgage document checklist

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن