چگونه می توانم شما را دعوت به اپل WWDC?

اپل میزبانی خود را در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی امشب و آن را بسته بندی می شود و با اطلاعیه ها. اما شما چطور

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اپل میزبانی خود را در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی امشب و آن را بسته بندی می شود و با اطلاعیه ها. اما شما چطور ؟

اپل در نظر گرفتن WWDC آنلاین برای آن 31 سال است و این رویداد در حال رفتن به عنوان بزرگ به عنوان همیشه. اپل انتظار می رود که به فاش کردن به روز رسانی به iOS جدید خود را با مک بوک استراتژی و آینده iMac.

در اینجا چگونه برای به دست آوردن یک بلیط به داغترین اپل رویداد از تابستان است.

مرتبط با: آنچه که اعلام می شود در WWDC?

چگونه می توانم شما را دعوت به اپل WWDC?

چون WWDC سال 2020 آنلاین-تنها رویداد اپل خواهد بود جریان آن کلیدی است. این به این معنی است که بدون نیاز وجود دارد RSVP برای گرفتن همه چیز اپل را اعلام کند. شما می توانید به تماشای جریان امشب در 6pm BST (10 PT) در Apple.com در یوتیوب و یا از طریق رسمی تلویزیون اپل برنامه.

"ما در حال ارائه WWDC سال 2020 در ماه ژوئن امسال در راه های خلاقانه برای میلیون ها نفر از توسعه دهندگان در سراسر دنیا آوردن کل توسعه دهنده جامعه همراه با یک تجربه جدید گفت:" اپل ارشد معاونت بازاریابی در سراسر جهان Phil Schiller.

نگران نباشید اگر شما قادر به ایجاد livestream ، ما باید شما را تحت پوشش توسط, گزارش آخرین اپل اطلاعیه ها به عنوان آنها گشوده است.

مرتبط با: iOS 14: شایعات نشت و آنچه که ما می خواهم برای دیدن در نرم افزار جدید

WWDC معمولا کمی بیشتر منحصر به فرد کنفرانس – حداقل برای کسانی که حضور در فرد است. هنگامی که جهانی همه گیر نیست گرفتن در راه خود را در شخص رویدادهای اپل اختصاص بلیط را از طریق یک "فرآیند تصادفی".

در سال گذشته صورت گرفت از ژوئن 3 تا 7 ژوئن در McEnery مرکز کنوانسیون در سن خوزه ، اعضای برنامه توسعه اپل و اپل شرکت توسعه دهنده برنامه خواسته شد تا خود را ارسال کنید فرم ثبت نام برای WWDC19 در ماه مارس و پرداخت $1599 اگر انتخاب شده است. بلیط غیر قابل استرداد می باشد و نمی تواند فروخته شده به حراج گذاشته و یا منتقل شده به جز از طریق اپل.

خوشبختانه اپل معمولا زندگی می کنند جریان های کلیدی برای هر کس به خانه و WWDC20 این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید گرفتن مجازی livestream امشب یا نشانه اعتماد, بررسی برای آخرین پوشش این رویداد است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب