iOS 14 و macOS Big Sur آوردن چهره و ID لمسی سحر و جادو صفری

کاربران سافاری اپل مرورگر وب قادر به استفاده از چهره شناسه یا ID لمسی احراز هویت برای ورود به وب سایت تا پایان

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

کاربران سافاری اپل مرورگر وب قادر به استفاده از چهره شناسه یا ID لمسی احراز هویت برای ورود به وب سایت تا پایان این سال است.

با iOS 14 و macOS Big Sur اپل آوردن یک بیومتریک احراز هویت وب پلت فرم به سافاری 14 و تشویق توسعه دهندگان برای پرش روی.

این سیستم شبیه به برنامه های شخص ثالث مانند اکثریت بانکی, برنامه, برای مثال, که حمایت و Touch ID باری یک بار اعتبار بوده و برای اولین بار.

در سیاحت اکتشافی در افریقا 14 اولین بار کاربران ثبت نام به وب سایت آنها نیاز به وارد کردن رمز عبور خود را. سپس از آنها خواسته می شود که آیا آنها می خواهند برای فعال کردن چهره/ID لمسی برای آینده ورود. زمانی که آنها می آیند به سایت دوباره آن را فقط یک مورد نشان دادن چهره خود و یا قرار دادن یک رقمی بر روی دکمه صفحه اصلی برای ورود به حساب.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

اپل قصد دارد نشان داد در درون صفری 14 beta انتشار یادداشت زیر احراز هویت و رمز عبور بخش است. این شرکت می نویسد: "اضافه شدن یک وب پلت فرم احراز هویت authenticator را با استفاده از چهره شناسه یا ID لمسی بسته به اینکه کدام قابلیت در حال حاضر است." این ویژگی نیز توضیح داد: در این WWDC توسعه دهنده جلسه تصویری ارسال شده در این هفته (از طریق آستانه).

از ویژگی های ساخته شده بر FIDO 2 استاندارد است. اپل پیوست FIDO داد در اوایل سال جاری و برای اولین بار ساخته شده با استفاده از استاندارد برای iOS 13.3 نسخه است که پشتیبانی از دو فاکتور تأیید هویت کلید برای سیاحت اکتشافی در افریقا.

اگر شما تعجب کنید که چگونه این سیستم فعلی که بخواهید به صورت شناسه یا ID لمسی به جای استفاده از یک رمز عبور در سافاری آن را کاملا ساده است.این سیستم در حال حاضر به سادگی با استفاده از چهره/ID لمسی برای قفل کردن گذرواژههای ذخیره شده در iCloud Keychain اجازه می دهد برای از میدان به autofilled.

باید وجود داشته باشد قابل جذب از توسعه دهندگان این باید تبدیل به یک واقعا مفید و ایمن از ویژگی های برای آی فون و کاربران مک در حال حرکت به جلو.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن