گوگل اضافه خواهد شد واقعیت-چک کردن برچسب به تصاویر گوگل

تصاویر به راحتی می توان دستکاری کرد. به عنوان مثال آن را می توان در یک راه برای اضافه کردن و یا حذف اطلاعات. آ

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

تصاویر به راحتی می توان دستکاری کرد. به عنوان مثال آن را می توان در یک راه برای اضافه کردن و یا حذف اطلاعات. آن را نیز می توان در مقالات گمراه کننده هستند. مانند آن است نه لزوما یک ایده بد به یک کمی تردید و احتیاط هنگامی که شما با دیدن تصاویر آنلاین و آن را به عنوان حقیقت, اما در حال حاضر گوگل می خواهد به زندگی خود را کمی آسان تر است.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است که آنها شروع به اضافه کردن واقعیت-چک کردن برچسب به تصاویر گوگل. این بدان معنی است که اگر شما به جستجو برای تصاویر با استفاده از گوگل شما ممکن است در سراسر یک تصویر است که دارای یک برچسب به آن متصل است که در آن صحت تصویر مورد سئوال است. کلیک کردن بر روی تصویر را فراهم خواهد کرد اطلاعات اضافی همراه با یک لینک به یک واقعیت-چک کردن وب سایت که در آن ادعا می کند که در تصویر هستند افشا و خنثی.

به گفته گوگل "عکس ها و فیلم ها هستند یک راه باور نکردنی برای کمک به مردم در درک آنچه در جریان است در جهان. اما قدرت رسانه های تصویری است و مشکلات آن—به خصوص زمانی که سوالات در اطراف منشاء اصالت و یا از متن یک تصویر است." گوگل ادعا می کند که آنها خواهد شد با استفاده از واقعیت-چک کردن سیستم عامل است که در دیدار شرکت داشتند.

این است که گوگل اولین تلاش در تلاش برای واقعیت-بررسی خدمات آن است. چند سال پیش این شرکت معرفی واقعیت-چک کردن برچسب بر روی آن صفحات جستجو می کند که تلاش برای کم ارزش کردن جعلی اخبار و اطلاعات غلط.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن