Google Maps Is About To Get More Colorful and More Detailed

there are many things to like about Google Maps due to the various functions and features that are available a

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399
there are many things to like about Google Maps due to the various functions and features that are available as part of the service. با این حال، اگر شما احساس می کنید که نقشه های گوگل همیشه احساس کمی بیش از حد "تخت" و شما آن را به دنبال کمی رنگارنگ تر و یا شامل جزئیات بیشتر ذهن نیست، سپس شما در شانس.
تبلیغات

Google اعلام کرده است که در یک به روزرسانی به Google Maps، آنها به لطف استفاده از الگوریتم های جدید رنگ نگاشت که به رنگ آمیزی بیشتر و همچنین جزئیات بیشتری در نقشه ها کمک می کند، آنچه را که بهبود بصری به آن می نامند معرفی خواهند کرد. این امیدوارم کاربران ایده بهتری از محل، مانند شناسایی سطوح مختلف زمین، انواع زمین، و مانند آن را می دهد.

به گفته گوگل، "با یک تکنیک الگوریتمی جدید رنگ نگاشت، ما قادر به گرفتن این تصویر و ترجمه آن به نقشه ای جامع تر و پر جنب و جوش تر از یک منطقه در مقیاس جهانی می شویم. کاوش در یک مکان به شما نگاهی به ویژگی های طبیعی آن می دهد—بنابراین شما به راحتی می توانید برنزه، سواحل خشک و بیابان ها را از دریاچه های آبی، رودخانه ها، اقیانوس ها و راون ها متمایز کنید. شما می توانید در یک نگاه بدانیم که یک مکان با رویش های روییچه ای چقدر سرسبز و سبز است و حتی ببینید که در قله های قله کوه ها کلاه برفی وجود دارد یا نه."

سرویس هنوز هم به عملکرد راه ما می دانیم و عشق ادامه خواهد داد، به جز در حال حاضر آن را بیشتر برای کاربرانی که ممکن است علاقه مند به این نوع از چیزها خواهد شد. این به روز رسانی ها باید نورد بنابراین نگه داشتن چشم از آن را اگر این چیزی است که شما فکر می کنید ممکن است مفید باشد برای شما.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد گوگل و نقشه های گوگل. منبع : blog.google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن