اپل موسیقی باعث حماسه آیفون تخلیه باتری زمانی که غیر فعال – گزارش

اپل موزیک پخش برنامه ممکن است باعث برخی از کاربران آیفون به رنج می برند نامتناسب عمر باتری تخلیه – حتی زمانی ک

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

اپل موزیک پخش برنامه ممکن است باعث برخی از کاربران آیفون به رنج می برند نامتناسب عمر باتری تخلیه – حتی زمانی که برنامه در حال استفاده نیست.

صدها شکایت فنر در اپل مرجع تخصصی پشتیبانی و ق نشان می دهد یک مشکل بالقوه با آخرین نسخه از iOS 13. برخی گزارش ساعت ناخودآگاه پس زمینه نرم افزار فعالیت نوشیدن پایین تا 95 ٪ از عمر باتری حتی اگر آنها تا به حال حتی باز کردن برنامه.

موضوعات آشغال با مشابه البته کمتر شدید داستان از کاربران با اپل در حال اجرا در iOS 13.5.1, تجربه روز رسانی از 50 درصد تخلیه زمانی که آنها در حال استفاده نیست سیب موزیک.

مرتبط با: آرشیو موسیقی, جریان, خدمات 2020

کاربر دیگری Mojo06 نوشت: "من فقط به خرید یک آی فون جدید 11 چند روز پیش و باتری توفنده خیلی سریع. من حتی با استفاده از موسیقی اپل برنامه است و آن را می گوید که از آن شده است در حال اجرا در پس زمینه برای بیش از 18 ساعت است و 95 درصد از باتری. گوشی من هم بسیار از این. من نگران هستم این کار را برای کشتن من باتری در گوشی جدید من."

u/ritty84 در ق

MacRumors اشاره می کند که این یک موضوع جدید اما وجود داشته اند یک موج از موارد جدید در هفته گذشته با توجه به گزارش. که نشان می دهد آن چیزی است که در iOS 13.5.1 یا سمت سرور تغییر اپل ساخته شده باعث موضوع

برخی از کاربران موفق به اصلاح این موضوع با زور ترک برنامه راه اندازی مجدد آی فون خاموش کردن سابقه و هدف برنامه تازه کردن در تنظیمات و حتی خاموش کردن داده های تلفن همراه. برخی از کسانی که پایدار تر از دیگران و برای اپل موزیک مشترکین حذف این برنامه به طور دائم قطعا نیست.

اپل معمولا یک پاسخ زمانی که این مسائل تبدیل به طور گسترده ای گزارش شده بنابراین ما انتظار داریم این شرکت برای تمیز کردن هر آنچه که در رفتن با سیستم عامل iOS به روز رسانی و یا با یک back-end تغییر است که رسیدن به این هدف بی سر و صدا. تا کنون شرکت نکرده اذعان کرد این موضوع است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن