گوگل به آرامی نیاز به لانه کاربران به استفاده از دو فاکتور تأیید هویت

دو فاکتور تأیید هویت چیزی است که بسیاری از شرکت ها توصیه می کنند کاربران را به استفاده از, اما آن است که همیشه

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

دو فاکتور تأیید هویت چیزی است که بسیاری از شرکت ها توصیه می کنند کاربران را به استفاده از, اما آن است که همیشه الزامی است. با این حال, اگر شما یک لانه کاربر آن را مانند به نظر می رسد این ویژگی به زودی تبدیل به یک نیاز و گوگل به تازگی اعلام کرد که آنها را به آرامی پیاده سازی از ویژگی های.

تبلیغات

گوگل اعلام کرده بود در اوایل این سال است که شروع این بهار 2FA مورد نیاز خواهد بود برای همه لانه حساب که کاربران نیاز به فعال کردن این ویژگی و یا مهاجرت خود را به حساب به یک حساب کاربری گوگل است. اما ما تصور وجود دارد که احتمالا برخی از کاربران که در مورد آن می دانیم و یا نمی توانید در اطراف به آن, اما آن را مانند به نظر می رسد که تصمیم گیری شده است را برای شما ساخته شده.

به گفته گوگل به کسانی که نه ویژگی فعال یا مهاجرت خود را به حساب یک ایمیل دریافت خواهید کرد از آشیانه هر زمان که آنها سعی می کنید برای ورود به حساب خود را. این می تواند مشکل اگر شما می خواهم به جای نمی باید به طور مداوم چک کردن ایمیل های خود را و همچنین اگر شما نمی خواهید صندوق پستی خود را به شروع به ساخت تا با این 2FA کدهای.

اما حرکت صعودی است که حداقل آن هنوز هم ادامه خواهد داد برای محافظت از کاربران که ممکن است را انتخاب کرده اند برای فعال کردن این ویژگی. اگر شما نمی خواهید به هرزنامهای با این ایمیل و سپس شما نیاز به نوبه خود بر روی ویژگی ها با لینک دادن شماره تلفن خود را به برنامه و یا مهاجرت به یک حساب گوگل اگر شما ترجیح می دهند تحکیم حساب های آنلاین خود را.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط, اشیاء, گوگل, IoT (اینترنت اشیاء) لانه و امنیتی است. منبع: پشتیبانی.گوگل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن