مورد علاقه ما 5 بازی اعلام کرد در طول بازی ایکس باکس, ویترین,

مایکروسافت ایکس باکس بازی نمایشگاه بیش از و آن را جامد ساعت اطلاعیه مهم گیم پلی دموی و یک زن و شوهر از شگفتی ه

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

مایکروسافت ایکس باکس بازی نمایشگاه بیش از و آن را جامد ساعت اطلاعیه مهم گیم پلی دموی و یک زن و شوهر از شگفتی های غیر منتظره که ما سوت برای نسل آینده کنسول ها.

در حالی که شما می توانید استدلال می کنند آن را ندارد تاثیر همان سونی پلی استیشن 5 رویداد و این که این شرکت در حال برگزاری وقتی که می آید به عمده اختصاصی و تاریخ انتشار ایکس باکس سری X است که در حال حاضر آماده را به یک قابل توجهی کتابخانه عالی بازی با ایکس باکس بازی پاس و هوشمند تحویل.

بنابراین بسیاری از بازی نشان داده شد اما ما از طریق برش خط تا به کامپایل پنج از بالا به ما اطلاعیه ها از مایکروسافت ایکس باکس, بازی, ویترین. برای دیدن برخی از دیگر عناوین آینده برای کنسول بررسی کنید ما بهترین ایکس باکس سری X بازی.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

هاله بی نهایت

پس از سالها انتظار ما در نهایت ما اولین نگاه اجمالی از هاله بی نهایت. این نمایشگاه, افتتاح شد, با تمدید نسخه ی نمایشی نمایش گیم پلی از آینده تیرانداز مبارزه و آن را به نظر می رسد مانند یک شجاع گسترش 343' فیلمهای حق رای دادن. من دروغ نمی گم من دوست داشتم به شاهد اکتشاف بیشتر و جزئیات داستان در طول ارائه, اما آن را هنوز هم یک کار بزرگ از نمایشگاه چگونه هاله فرمول گسترش یافته است که ترکیب تعدادی از سرد عناصر جدید.

Master Chief است که در حال حاضر در اختیار یک هوک است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به حرکت های بزرگ محیط باز و به خودش نزدیک تر به دشمنان برای یک حمله غوغا. تعدادی از سلاح در زرادخانه خود را نیز به طرز چشمگیری افزایش اشاره کرد که شاید هاله بی نهایت خواهد شد از ویژگی های نوعی از غارت سیستم.

از نظر روایت بی نهایت به نظر می رسد همچنان از وقایع Halo Wars 2 شامل جناح اصلی مانند تبعید. هنوز مشخص نیست که چگونه آن را به آدرس حوادث از Halo 5: Guardians اما من صمیمانه امیدواریم که ما می بینیم برخی از قطعنامه به آن بسیار عالی cliffhanger. اقدام به عنوان یک لانچ تایتل ایکس باکس سری X وجود ندارد تا زمانی که ما در نهایت پیدا کردن.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

Forza Motorsport

همانطور که ما انتظار Turn 10 Studios در حال کار بر روی یک تکرار جدید از Forza Motorsport برای ایکس باکس سری X. اما در کمال تعجب ما آن است که نه یک شماره و ورود و نه یک لانچ تایتل برای آینده کنسول. اما, آن است که ساخته شده است از زمین تا برای سخت افزار جدید و در حال حاضر به نظر می رسد مانند یک چشمی منظره خیره کننده.

طرفداران حق رای دادن می توانید انتظار و در عین حال یکی دیگر از چالش و مسابقه واقعی سیم کارت که ویژگی های یک تعداد وسایل نقلیه و وفادار نمایندگی از آهنگ های. آن را پشتیبانی از رزولوشن 4K ری ردیابی و 60 فریم در ثانیه عملکرد در سراسر ایکس باکس سری X و ویندوز 10. هیچ نشانه ای از پتانسیل Xbox One انتشار هر چند که جالب حذف در مایکروسافت ،

"عنوان جدید Forza Motorsport در حال حاضر در توسعه اولیه است reimagining از سری. ما در حال گرفتن آنچه ساخته شده است Forza Motorsport بزرگ بیش از 15 سال گذشته و جفت شدن آن با بازی های جدید مفاهیم و فن آوری های جدید" می خواند یک پست در ایکس باکس سیم. این است که قطعا یکی برای طرفداران مسابقه.

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

حکایت

بله پس از سال ها از شایعات و حدس و گمان اذیت کردن, مایکروسافت و زمین بازی در نهایت تایید کرد که حکایت گشت. به سادگی شناخته شده به عنوان "حکایت" این است که به ظاهر یک reboot از فانتزی RPG حق رای دادن نگه می دارد اما همه مسخره جذابیت آن مشهور در lauran. ما متاسفانه نمی دانید که بسیار در مورد آن فراتر از CG trailer اما به نظر می رسد مثبت زرق و برق دار. بسیار شبیه Forza وجود دارد امکان این نیست که در آینده به وانیلی ایکس باکس یکی از کنسول ها.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Psychonauts از 2

مایکروسافت خریداری تعدادی از studios در چند سال گذشته با دو خوب مسلما بودن آن هیجان انگیز ترین کسب. آخرین عنوان psychonauts از 2 بود قطعی standout در طول بازی ایکس باکس, ویترین.

مستقیم عاقبت به فرقه کلاسیک, آخرین تریلر دیدم Jack Black بستن کمربند absurdly جاذب به عنوان آهنگ بازی قهرمان کاوش انواع دمدمی محیط. به نظر می رسد مثبت فوق العاده و شگفت انگیز است برای دیدن چنین محبوب حق دریافت بلند پروازانه بزرگ-بودجه عاقبت پس از تلاش برای مدت طولانی به حتی ساخته شده است.

مرتبط با: ایکس باکس Elite کنترل 2 نقد و بررسی

Stalker 2

این بود که مسلما ویترین ترین تعجب غیر منتظره عمدتا به دلیل من به طور کامل فراموش کرده عاقبت به استاکر بود و حتی اتفاق می افتد. عاقبت به یک کامپیوتر کلاسیک Stalker 2 طول می کشد محل در چرنوبیل را منطقه ممنوعه که در آن شما باید برای زنده ماندن در یک زمین پر از کشنده تابش خصمانه جناح ها و موجودات جهش یافته که مایل چیزی بیش از برای خوردن شما را برای صرف شام.

توسعه دهنده GSC تایید کرده است آن را به طور کامل باز جهان و بزرگترین بازی تاریخ های پیشرفته هوش مصنوعی سیستم و روایت شاخه بازیکن می تواند نفوذ از طریق اقدامات خود و تصمیم گیری. این هم یک کنسول راه اندازی منحصر به فرد برای ایکس باکس سری X. پس از محبوبیت HBO را چرنوبیل, این می تواند یک بهانه ای مناسب برای پست-apocalpytic آجیل برای پرش به یک واقعا وحشتناک جهان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن