قالب بندی اکسل پیچ کردن تحقیقات ژن انسانی

اگر شما به دنبال پیگیری چیزهایی مانند در پایگاه داده ، سپس با استفاده از مایکروسافت اکسل یکی از راه های رفتن د

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399

اگر شما به دنبال پیگیری چیزهایی مانند در پایگاه داده ، سپس با استفاده از مایکروسافت اکسل یکی از راه های رفتن در مورد آن است. این یک ابزار گسترده بزرگ است که می تواند مفید باشد در هنگام پیگیری از چیزهایی مانند نام، شماره تلفن، امور مالی، و بیشتر، اما به نظر می رسد که بدون تشکر از قالب بندی اکسل، آن را به مبهم کردن تحقیقات در ژن های انسان است.

تبلیغات

بنابر گزارشی از مجله ٔ واگرا، به نظر می رسد کمیته نامگذاری ژن HUGO مجموعه ای از دستورالعمل های نام گذاری ژن های انسانی را صادر کرده است. • نیاز به این دستورالعمل می آید در پاشنه از ویژگی های قالب بندی تاریخ خودکار اکسل به طور تصادفی به پایان رسید تا تغییر داده ها با تفسیر داده ها به اشتباه.

برای مثال، هنگامی که محققان برای نشان دادن غشا مرتبط با انگشت حلقه CH-نوع 1 وارد مارس شدند، اکسل فکر می کرد که این یک تاریخ است و آن را به این شکل فرمت کرد. در نتیجه، کمیته از محققان می خواهد که نام برخی از ژن ها را تغییر نام داده تا از حوادث مشابه آینده جلوگیری کنند.

در حالی که ممکن است کمی بی اهمیت به نظر می رسد، پیامدهای می تواند بزرگ باشد. به این دلیل که کار با داده های خراب یا داده هایی که به اشتباه قالب بندی شده اند می تواند تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان را دوباره تنظیم کند. در واقع، یک مطالعه از سال ۲۰۱۶ در واقع متوجه شد که از ۳۵۹۷ مقاله ای که منتشر شده اند، حدود یک پنجم آن ها تحت تأثیر این خطاهای قالب بندی اکسل قرار گرفته اند.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد مایکروسافت، دفتر و علم. منبع: همگرایی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب