EA بازی زندگی می کنند 2020: ناشر اعلام دیجیتال زیر نشان E3 سال 2020 لغو

Electronic Arts اعلام کرده است EA بازی زندگی دیجیتال جایگزین برای آن نمایشگاه که به طور معمول اجرا می شود به م

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

Electronic Arts اعلام کرده است EA بازی زندگی دیجیتال جایگزین برای آن نمایشگاه که به طور معمول اجرا می شود به موازات E3.

بزرگترین بازی نشان می دهد متاسفانه لغو شد در هفته های اخیر با توجه به Covid-19 گیر مارک اول آن غیبت از رویدادهای تقویم در چند دهه.

با وجود این تعدادی از ناشران را تایید کرده اند آنها خواهد بود برگزاری آنلاین در جریان این رویداد را به میزبان اصلی اخبار و اطلاعیه های بازی. یوبی سافت شرکت Square Enix مایکروسافت و شرکت Electronic Arts در میان آنها هستند.

EA بازی زندگی می کنند برگزار خواهد شد در ماه ژوئن 11th در 4ساعت PT/7ساعت و/00:00 BST تا همکار پارسه در انگلستان نیاز به ماندن تا دیر وقت با وجود این رویداد را سال رفتن دیجیتال. در اینجا امید Electronic Arts است برخی تعجب آور اطلاعیه ها انتظار در بال این زمان در اطراف.

مرتبط با: آینده بازی PS4

هنوز معلوم نیست چه ما را ببینید نشان می دهد. مظنون معمول مانند FIFA 21 و دیگر سالانه فرانشیز ورزشی شرط بندی امن است و همیشه وجود دارد احتمال که بازی Dragon Age 4 خواهد شد و در نهایت عقب سر خود را پس از ماه ها سکوت.

EA بازی به طور معمول اجرا می شود بیش از یک تعداد روز به عنوان ناشر ویترین کتابخانه خود را از عناوین آینده. هنوز معلوم نیست اگر این سال را به تکرار همان باقی خواهد ماند و یا اگر آن را به جای انتخاب یک بیشتر simplisitc rapid-fire رویکرد است.

با توجه به این که PS5 و Xbox سری X در حال آماده کردن خود برای رسیدن به این سال, این احتمال وجود دارد Electronic Arts خواهد شد که برخی از نسل بعدی اطلاعیه و یا حداقل خواهد بود نمایشگاه معمول خود را عنوان سخت افزار جدید با بهبود تصاویر و ویژگی های.

ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی شما یک بار دقیق تر برنامه منتشر شده است و یا اگر هر گونه بالقوه سرنخ شروع به سطح آنلاین در مورد EA آینده ویترین. در حال حاضر نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای تمام بازی های بزرگ ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب