verizon است ایجاد تغییرات بزرگ در برنامه های داده های نامحدود خود را

ورایزون در حال ایجاد تغییرات بزرگی در برنامه های داده نامحدود خود است که شامل perks بیشتر برای قیمت مشابه است.

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

ورایزون در حال ایجاد تغییرات بزرگی در برنامه های داده نامحدود خود است که شامل perks بیشتر برای قیمت مشابه است.

با شروع ۲۰ اوت، ورایزون "بسته نرم افزاری دیزنی" را معرفی می کند. دیزنی + ، Hulu و ای اس پی ان + خواهد شد در برنامه های انتخاب گنجانده شده است. این خدمات به صورت بسته نرم افزاری به قیمت ۱۲.۹۹ دلار در ماه به صورت جداگانه در دسترس هستند.

بسته نرم افزاری دیزنی خواهد شد در بازی جدید بیشتر نامحدود و دریافت برنامه های نامحدود بیشتر، با توجه به انتشار اخبار ورایزون گنجانده شده است.

Verizon بی سیم می افزاید: جدید Perks به برخی از برنامه های داده نامحدود

طرح های Verizon شامل ویدیو جدید جریان پرک ارزان نیست. برای یک خط از خدمات، بازی بیشتر نامحدود است 80 دلار در ماه و دریافت نامحدود بیشتر 90 دلار در ماه است. مالیات و هزینه ها در قیمت گنجانده نشده است.

برای چهار خط از خدمات با پرداخت خودکار, بازی بیشتر قطره نامحدود به 45 دلار در ماه در هر خط و دریافت نامحدود بیشتر است $55 در ماه در هر خط.

ارزان ترین طرح نامحدود Verizon، شروع نامحدود، شامل بسته نرم افزاری دیزنی نمی شود. با این حال ، شروع نامحدود و انجام برنامه های نامحدود بیشتر دیزنی + به مدت شش ماه ارائه دهد.

  • شروع نامحدود: دیزنی + به مدت شش ماه
  • بازی نامحدود تر: دیزنی + ، Hulu ، ای اس پی ان + شامل
  • انجام نامحدود بیشتر: دیزنی + به مدت شش ماه
  • دریافت نامحدود بیشتر: دیزنی + ، Hulu ، ای اس پی ان + شامل

علاوه بر ویدیو جریان perk، اپل موسیقی و ذخیره سازی ابر بسته به طرح که شما انتخاب می کنید ارائه می شود.

نمودار زیر به شما کمک می کند تا طرح ها را مقایسه کنید. به خاطر داشته باشید که قیمت گذاری در هر خط برای یک حساب با چهار خط از خدمات و ثبت نام در پرداخت خودکار. مالیات و هزینه های اضافی هستند.

Verizon New Unlimited Plans
تصویر: ورایزون

مشتریان موجود Verizon که در حال حاضر دریافت 12 ماه دسترسی رایگان به دیزنی + می تواند به طرح های جدید با بسته نرم افزاری دیزنی شامل و یا پرداخت 6 دلار در ماه به ماندن با طرح فعلی خود و اضافه کردن Hulu و ESPN + حرکت می کند.

همه طرح های جدید پشتیبانی از شبکه 5G آینده ورایزون در سراسر کشور، با توجه به شرکت.

تبلیغات

فکر نهایی

طرح های جدید Verizon که شامل بسته نرم افزاری دیزنی ارزش بهتری نسبت به قبل هستند، به خصوص اگر شما چهار خط از خدمات و می تواند قیمت هر خط به 45 دلار در ماه قبل از مالیات و هزینه ها کاهش.

اما برای یک یا دو خط از خدمات، گزینه های به مراتب بیشتر رقابتی وجود دارد -- از جمله از Verizon متعلق به قابل مشاهده است.

با Visible، شما به صورت نامحدود در شبکه Verizon به مبلغ 40 دلار در ماه صحبت، متن و داده دریافت می کنید. حزب آن پرداخت ویژگی قطره که قیمت به عنوان کم به عنوان $ 25 در ماه. مالیات و هزینه ها شامل.

قابل مشاهده و دیگر ارائه دهندگان کم هزینه، پرکس مانند بسته نرم افزاری دیزنی را ارائه نمی دهد، اما آنها می توانند صورتحساب تلفن خود را به دو نیم کاهش دهد.

برای شروع، خواندن این مقاله در 9 راه برای پایین آوردن بیل تلفن همراه خود را و مقایسه طرح های تلفن ارزان در تیم کلارک بهترین برنامه های تلفن همراه و معاملات راهنمای.

بیشتر Clark.com داستان شما ممکن است دوست:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن