جدید وان پلاس, Nord مشخصات تایید کرد – آن را یک شاخص در تمام اما قیمت

وان پلاس Nord است که مورد ستایش قرار داد به عنوان یک بازگشت به گوشی مقرون به صرفه اما این گوشی خواهد رسید تاب

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

وان پلاس Nord است که مورد ستایش قرار داد به عنوان یک بازگشت به گوشی مقرون به صرفه اما این گوشی خواهد رسید تاب ویژگی های متعدد در نظر گرفته خونریزی لبه تا همین اواخر.

در یک پست وبلاگ این هفته شرکت تایید OnePlus Nord صفحه نمایش ارائه خواهد شد 90Hz نرخ refresh که تنها پیشی گرفته توسط 120Hz نمایش در وان پلاس سری 8 در اوایل این سال است. این شرکت همچنین تقویت نیز اوج لمس نرخ نمونه برداری از 135Hz در وان پلاس 7T به 180Hz در نورد است که این شرکت می گوید کمک خواهد کرد خواستار gaming وظایف.

وان پلاس توضیح می دهد: "ما با معرفی اولین 90Hz نمایش در OnePlus 7 Pro در سال گذشته است. پس از آن ما در حال کار خستگی ناپذیر برای بهینه سازی ما 90Hz تکنولوژی برای بهترین تجربه کاربر. یکی از بزرگترین پیشرفت های ما آمده است از لمس پاسخ دهی ما قادر به دستیابی به از ما 90Hz فن آوری صفحه نمایش. لمس نرخ نمونه برداری اساسا اقدامات چگونه سریع یک صفحه پاسخ خود را به هر لمسی ضربه تند وشدید زدن پیمایش و حرکت در هر ثانیه است.

"با Nord ما بالا برده اوج خود لمس نرخ نمونه برداری از 135Hz در وان پلاس 7T به 180Hz برای انجام وظایف خاص مانند بازی که در آن زمان از هر ورودی می توانید تصمیم بگیرید که آیا شما در نهایت گرفتن یک مهیب رئیس یا تسلیم به خشم خود را یک بار دیگر."

در جای دیگر این شرکت تایید کرده است که Snapdragon 765 5G SoC خواهد بود همراه با عظیم 12GB RAM در پایان بالا. که قطعا نه یک حافظه سهم ما اغلب برای یک دستگاه که مخفیگاه آنان را به ورود در تحت 400 پوند.

یکی دیگر از پست های وبلاگ نشان می دهد دوربین مشخصات خواهد بود که با عنوان همان 48-مگاپیکسل سونی IMX586 حسگر است که به نظر می رسد بر پایه سطح وان پلاس 8 اوایل سال جاری منتشر شد. همچنین وعده های ثانویه 8 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده ای 5-megpaixel سنسور عمق و نامشخص ماکرو سنسور. Dual selfie cam را ارائه 32 مگاپیکسلی دوربین با زاویه دید عریض برای عکس های گروه حمایت 8-اهمیت مگاپیکسل نیز می باشد.

تلفن نشان داده شد توسط بنیانگذار شرکت Carl Pei در این هفته در مصاحبه ای با Marques Brownlee معنی وجود دارد کمی بیشتر به دور طی مجازی راه اندازی در 21 ژوئن. آن است که قصد ندارم به موضوع هر چند. این گوشی در حال رفتن به پرواز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن