قهقهه ویلکینز PX7 vs Sony WH-1000XM3: که هدفون بهترین است ؟

B&W PX7 vs Sony WH-1000XM3: دو مارک با استثنایی شجره نامه در صدا space go tête-à-tête با حق بیمه خود هدفون

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

B&W PX7 vs Sony WH-1000XM3: دو مارک با استثنایی شجره نامه در صدا space go tête-à-tête با حق بیمه خود هدفون. که از Bowers & Wilkins و سونی بی سیم بیش از گوش است که این جفت ارز را دریافت کنید ؟

سونی WH-1000XM3 شده اند در دسترس برای تقریبا دو سال (و انتظار می رود به غصب توسط WH-1000-XM4 به زودی). این PX7 جدیدتر است پس از وارد در اواخر سال 2019. هر دو عالی هستند – هر یک از دریافت پنج-ستاره – که باعث می شود این نبرد همه جذاب تر است. آنچه وجود دارد نقاط قوت و ضعف چگونه آنها متفاوت است و اگر وجود دارد یک جفت دریافت می شود که ما رای بدهند ؟

به اندازه کافی درهم و برهم. در matchup از B&W PX7 در مقابل سونی WH-1000XM3 که هدفون بهترین است ؟

مرتبط: بهترین سر و صدا لغو هدفون

B&W PX7 vs Sony WH-1000XM3 – قیمت

حدود اواخر سال گذشته سونی در قیمت کاهش یافته است. ما گمان می کنند این است که با توجه به WH-1000XM4 لبه تا کنون نزدیک به انتشار است. که رها دیده است و آن را در دسترس برای £260 هر چند اگر شما یک معامله آنها می تواند حتی کمتر است.

B&W PX7 هستند جدیدتر و فرماندهی قیمت بالاتر. B&W خود را برای شناخته شده و محصولات برتر در £349 آنها PX7 هستند £90 گران تر است. ما دیده ایم تبلیغات است که باید آنها را به ارمغان آورد و نزدیک به 300 پوند بنابراین اگر RRP بیش از حد تند, به دنبال آنها در فروش.

مرتبط: بهترین هدفون

B&W PX7 vs Sony WH-1000XM3 – طراحی

با WH-1000XM3 سونی انتخاب شده برای ظریف تر و لطیف نگاه کنید. موجود در سیاه و سفید یا پلاتین نقره' آنها باریک و سبک تر از قبلی 1000X نسل.

شده اند وجود دارد سود در نظر راحتی با پارچه ضخیم تر از WH-1000XM2 و earcups عمیق تر ارائه فضای بیشتر برای گوش. در 255g آنها به سمت سبکتر پایان ANC هدفون و شما قطعا می توانید آن را احساس کنید. آنها را می توان برای چند ساعت بدون تحمیل فشار زیادی را در اطراف گوش است.

B&W PX7 گرفتن یک رویکرد متفاوت است. مقدار زیادی از مراقبت قرار داده شده است به ساخت و ساز با قوی بافته شده از الیاف کربن و کامپوزیت استفاده می شود برای قاب برای اطمینان از آنها می تواند ایستادن به برخی از مجازات است. آنها قطعا سخت تر از پلاستیک بیشتر ساخت Sonys اما در حال بزرگتر و وزن بیشتر در 310g.

مانند Sonys های مناسب بطور دنج قرار گرفتن و انزوا طراحی فراهم می کند موثر است. اندازه خود را بدان معنی است کسانی که با کوچکتر سر ممکن است احساس آنها بیش از حد بزرگ و آنها را خرج کردن در اطراف گوش ها پس از استفاده طولانی مدت. پیشانی بند در سونی ارائه می دهد کمی بیشتر به طوری که آنها می تواند متناسب با طیف وسیع تری از سر.

از نظر قابلیت حمل این PX7 عدم برابر در عمل WH-1000XM3 (آنها مانع شدن مفصل گردنده ، آنها لازم نیست که لمسی/کش رفتن کنترل – بر خلاف سونی – امید بستن برای کنترل های فیزیکی به جای. هر دو کار خوب این است که بیشتر از یک ترجیح شخصی است.

این Sonys را به برنده شدن در اینجا. طراحی ارگونومیک بیشتر آنها سبک تر و راحت تر و بهتر مناسب برای طیف وسیع تری از سر.

B&W PX7 vs Sony WH-1000XM3 – امکانات

هر دو هدفون قابلیت فعال لغو سر و صدا. هر دو باید تا 30 ساعت عمر باتری و هر دو پیشنهاد محیط از طریق تصویب.

این PX7 سایش سنسورهای مجاورت پس از پخش متوقف می شود/شروع می شود زمانی که شما هدفون off/on. سونی بیش از گوش ندارد این ویژگی, و نه آنها پشتیبانی بلوتوث 5.0 یا aptX تطبیقی صوتی. این PX7 شد اولین جفت از هدفون به پشتیبانی صوتی تطبیقی (و همچنین پشتیبانی SBC, AAC, aptX و aptX-HD). قدرت اتصال بی سیم این است که به عنوان قوی به عنوان WH-1000-XM3.

به عنوان آنها در خانه WH-1000XM3 فقط باید بلوتوث 4.2 برای اتصال به دستگاه های دیگر. آنها همچنین پشتیبانی SBC, AAC, aptX, aptX-HD و LDAC کدک دومی دو به صورت بی سیم با وضوح بالا پخش صوتی.

آن را با ANC که سونی شروع به کشش پاهای خود را. سر و صدای پس زمینه است برافروخت دور صدای numbed و شلوغ مناطق شهری بسیار کاهش می یابد. توجه سریع حالت فعال معلق در هوا دست خود را بر گوش راست-جام – موثر در فیلتر برای تلفن های موبایل از طریق به گوش خود را. این ANC عملکرد نیز می توان به بهینه سازی از طریق هدفون سونی برنامه با تطبیقی عملکرد تنظیم لغو سر و صدا در پرواز است.

این PX7 را لغو سر و صدا است که به عنوان کامل است. دفتر تلفن های موبایل صداهای محیط و عبور وسایل نقلیه را تحت کاهش یافته اما صدای طاعون بر این هدفون به عنوان مکالمات نیست سکوت با همان تخصص است. باد نیز ثابت می شود یک موضوع و در حالی که آن نیز تاثیر می گذارد سونی آن را به عنوان منحرف.

مانند XM3 این PX7 ارائه می دهد تطبیقی ANC همراه با حالت های مختلفی را با توجه به خاص محیط. محیط عبور از طریق آثار خوبی, بنابراین شما می توانید یک مکالمه بدون در نظر گرفتن هدفون ،

Sony ویکتور در اینجا با آن سر و صدا لغو دلاوری. در حالی که PX7 چند تا-به روزترین امکانات و عبور از طریق حالت بسیار عالی است می توانید آن را ضرب و شتم سونی ANC عملکرد.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

B&W PX7 vs Sony WH-1000XM3 – صدا

تا کنون Sonys پیروزی شده اند هم از نظر طراحی و ویژگی های. می توانید آن را کامل پاک رفت و برگشت? در واقع هیچ.

این WH-1000XM3 تولید یک صدای فوق العاده. آن را تمیز و قدرتمند با یک مفصل صدا و حس هیجان را به آن صدا که اکثر هدفون موفق به استخراج. آن را نیز قادر به بسیار ظریف و مخلوط با حس خود را از انرژی و پویایی و ریتمیک دقت سونی هرگز نتواند به تحت تاثیر قرار دادن با هر موسیقی شما را به آن بدهید. سه برابر کردن جزئیات است و شاید قوی ترین آن کت و شلوار اما باس نرم و قابل انعطاف است مواد منفجره هنگامی که آن را باید تصفیه شده در موارد دیگر. به طور کلی آنها سخت به ضرب و شتم.

اما PX7 مسلما لبه آن است. آنها گرم و صدایی غنی و بافت مجری; احساسات است که هرچه از خواننده است یک درمان برای گوش دادن به. حس فضای تولید آنها بزرگ است و این سازمان از تمام عناصر مختلف باعث می شود به صورت منسجم و جذاب عملکرد.

این صدای گرم مخالف سونی بیشتر خنثی ارائه و در حالی که باس داده شده است مقدار زیادی از شهرت و مانند سونی آن را سخت تن به تن درست و مناسب است. جزئیات خوب است, گرمکن همراه با یک حس خوب از زمان و آسان شما میتوانید به راحتی برای پویایی است. آنها نمی ترین حمله جفت هدفون, اما زمانی که آنها صدای این موسیقی را جزئی شکایت.

این PX7 nabs پیروزی با آن غنی و گرم و ملودیک عملکرد. اصلا تخفیف سونی که همچنین صدای عالی.

B&W PX7 vs Sony WH-1000XM3 – حکم

این یک مسابقه است. هر دو هدفون گرفته اند یک رویکرد متفاوت است اما در نهایت به عنوان گزینه های عالی. سونی است که به عنوان زرق و برق دار به عنوان B&W, اما آنها سبک تر و راحت تر و بهتر مناسب برای طیف وسیع تری از سر. فعال نویز عملکرد جامع تر است حتی اگر PX7 بیشتر تا به روز امکانات مانند apt-X تطبیقی صوتی.

Bowers & Wilkins می شود با سر اشاره کردن به صورت صوتی خود را ارائه, اما سونی بهترین انتخاب به طور کلی و به خصوص در قیمت فعلی آن.

شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن در خرید هر چند. با WH-1000XM4 به ظاهر نه چندان دور ما یک احساس ما خواهید بود در اینجا دوباره قضاوت دو هدفون از این برندهای بزرگ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب