Deathloop: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد Arkane جدید, تیرانداز شخص اول,

Deathloop بود در میان بسیاری از عناوین ساخته شده است که ظاهر در شب گذشته PS5 رویداد. اما چه چیزی باعث این تیرا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

Deathloop بود در میان بسیاری از عناوین ساخته شده است که ظاهر در شب گذشته PS5 رویداد. اما چه چیزی باعث این تیرانداز اول شخص خیلی منحصر به فرد است ؟ در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد این PS5 و کامپیوتر منحصر به فرد.

Deathloop یک تیرانداز اول شخص توسط Arkane لیون برنده جایزه استودیو پشت رسوا حق رای دادن. بازی به شدت متکی به یک روند Arkane تاسیس در عناوین قبلی هل دادن علاقهمندان به بازی در سبک خود و تشویق آنها را برای به دست آوردن اطلاعات جدید با هر playthrough.

در ادامه برای همه آخرین اطلاعات و شایعات از جمله داستان, تاریخ انتشار و ویژگی های برای Arkane Studios' Deathloop.

مرتبط با: PS5

Deathloop داستان – آنچه در آن است در مورد ؟

چه چیزی باعث Deathloop ویژه آن روز موش خرمای کوهی امریکا مانند روش. علاقهمندان به بازی به عنوان کلت یک قاتل در یک زمان حلقه در 60s-الهام حزب جزیره Blackreef. هر روز صبح کلت از خواب بیدار و تکرار همان روز شکار کردن شخصیت های مختلف و یادگیری اطلاعات جدید را به عنوان او می رود. هدف از این بازی این است که برای شکستن چرخه ترور هشت کلید اهداف قبل از خورشید پایین می رود.

هر حلقه جدید به ارمغان می آورد سرنخ ها و نکات که منجر شما نزدیک به کلت را هدف قرار. به عنوان روز تکرار شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد روابط, برنامه و چگونه به حمله به دشمنان خاص ترک هر حلقه آگاهانه تر از گذشته است.

متاسفانه گرفتن اهداف و گرفتن را از طریق روز نیست کلت به نگرانی در مورد. شاید بزرگترین تهدید در قالب رقیب قاتل Julianna. Julianna است در یک ماموریت برای محافظت از حلقه با کشتن کلت (دوباره و دوباره و دوباره).

این روش بازی انعطاف پذیر است, با توجه به Arkane. آن را تا به بازیکنان تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند برای گرفتن یواشکی رویکرد و یا به سادگی پشت سر هم به نبرد اسلحه فروزان. نه که شما محدود به اسلحه – بازیکنان مسلح شده با "آخرتی قدرت" در کنار زرادخانه از "وحشی گری سلاح" هر چه که مستلزم. وجود دارد یک حالت چند نفره بیش از حد – در اینجا بازیکنان می توانند کنترل Julianna ساخت hunter vs شکار جنبه ای از بازی خیلی بیشتر از انسان است.

شما می توانید به تماشای این تریلر اینجا هستید::

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Deathloop تاریخ انتشار – که در آن است ؟

Bethesda هنوز برای اعلام تاریخ انتشار یا قیمت برای Deathloop.

آنچه ما میدانیم این است که Deathloop راه اندازی خواهد شد به طور انحصاری در پلی استیشن 5 و PC ما هنوز دلیل دیگری برای ارتقاء به PS5 بعد از این سال. بازی را با استفاده از بازخورد لمسی و سازگار ماشه ویژگی های جدید DualSense کنترل به هر عمل بیشتر احساس همهجانبه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن